در ادامه پیوستن تعداد گسترده ای فرهیختگان جامعه هنری، علمی و ورزشی به «پویش شکوفه‌های زیتون»، افرادی دیگر از جرگه سینماگران و مستندسازان به جمع حامیان این پویش پیوستند.

به گزارش مشرق، «ابوالفضل جلیلی»، کارگردان و فیلم‌نامه نویس،«حسین دهباشی»، مستندساز، «مرتضی شعبانی»، مستندساز و از همکاران شهید آوینی و «امیر پوروزیری»، کارگردان از هنرمندانی هستند که به تازگی حمایت خود از کودکان شهدای غزه را اعلام کرده اند.

از هنرمندان و سینماگرانی که به عضویت پویش شکوفه های زیتون در آمده اند، می توان «ابراهیم حاتمی‌کیا»، «بهروز افخمی»، «ابوالقاسم طالبی»، «اکبر عبدی»، «احمد نجفی»، «نادر طالب‌زاده» و «هادی مقدم‌دوست» را نام برد. «رضا برجی»، «سیدسلیم غفوری» و «محسن برمهانی» نیز از مستندسازان ایرانی هستند که به حامیان این کودکان پیوسته اند. در میان حمایت کنندگان از این پویش، اسامی  نویسندگان و شاعرانی مانند «حبیب احمدزاده»، «محمدحسین جعفریان»، «ناصر فیض»، «علیرضا قزوه» و «محسن مومنی‌شریف» و ورزشکارانی مانند «هادی ساعی»، «محمدرضا طالقانی» و «آرش میراسماعیلی» نیز به چشم می خورد. علاوه بر این افراد تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه های مختلف کشور نیز به این جمع پیوسته اند.

مراسم گلریزان حمایت از فرزندان شهدای غزه با هنرمندان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران و اصحاب رسانه در تاریخ دوشنبه چهاردهم مهر و در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار می‌شود.

منبع: شفقنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس