کد خبر 351137
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

رئیس جمهور آمریکا فرا رسیدن مراسم حج و عید قربان را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی کاخ سفید در گزارشی متن کامل پیام تبریک باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به مناسبت مراسم حج و عید قربان را منتشر کرد.

باراک اوباما گفت: من و میشل اوباما به مناسبت فرا رسیدن عیدالاضحی (عید قربان) بهترین آرزوها را برای مسلمانان آمریکا و مسلمانان سراسر دنیا داریم و به همه ی کسانی که مراسم حج امسال را به جا می آورند تبریک می گوئیم.

وی افزود: همزمان با اجتماع همسایگان و دوستان ما برای جشن های عید الاضحی، مسلمانان آمریکا نیز جزو میلیون ها زائری هستند که به یکی از بزرگترین و متنوع ترین اجتماعات دنیا ملحق می شوند. حج باعث می شود که مسلمانان دنیا اعم از سنی وشیعه دور هم جمع شوند و در مراسم دعای خاشعانه و خاضعانه در کنار یکدیگر شرکت کنند. 

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: در این عید مسلمانان همچنان سنت هدیه  دادن  به فقرا را ادامه می دهند و به دیگر افراد با ایمان می پیوندند و به افراد گرسنه، بیمار، مظلوم و گرفتار کمک می کنند. این مراسم نمادی قدرتمند از ریشه های مشترک ادیان ابراهیمی جهان است و نشان می دهد که چگونه مردم می توانند در صلحی مشترک باشند و با کرامت و عدالت زندگی کنند. ما از جانب مردم آمریکا گرمترین سلام ها را به مناسبت این عید ابراز می کنیم. امیدوارم که دعای صلح زائران حج و همه ادیان در دنیا مستجاب شود. عید شما مبارک
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین 1400 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    آخی! حیوونکی!
  • هادي ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    تف به گور آدم رياكار و دروغگو
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    خخخخخخخخخخ.....خندیدم... جالب بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس