کد خبر 351047
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: ورزش ایران ظرفیت های زیادی دارد که امیدوارم در بازی‌های آسیایی دور بعد تیم قزاقستان را در رده چهارم این رقابت‌ها بگیریم.

به گزارش مشرق، شاهرخ شهنازی بعد از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی، گفت: به مردم و کادر فنی به خاطر قهرمانی تیم ملی والیبال و کسب اولین مدال طلای این رشته در بازی‌های آسیایی تبریک می‌گویم. تماشاگران حاضر در سالن مسابقه نیز تاثیر زیادی در قهرمانی مردان والیبالیست ایران داشتند، چرا که در تمام لحظات مسابقه و در همه بازی‌ها در کنار بچه‌ها بودند. خود بازیکنان نیز غیرت نشان دادند و توانستند به قهرمانی برسند.

شهنازی درباره نتایج کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: خوشحالم که برنامه‌ریزی‌ها جواب داد. کاروان کیفی ایران با 100 نفر کمتر نسبت به دوره پیش عملکرد قابل قبولی داشت. جوانان ایران غیرت نشان دادند و باعث افتخار این کشور شدند.

او ادامه داد: نشان دادیم که پتانسیل مدیران و ورزشکاران ما بالاست. خبرنگاران هم در این دوره کمک زیادی به موفقیت کاروان ایران کردند و هیچ کجا ورزشکاران را تنها نگذاشتند و نباید نقش‌شان را در این موفقیت نادیده گرفت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره تکرار عنوان چهارمی ایران در بازی‌های آسیایی گفت: یادمان نرود که اگر ما ظرفیت ورزشی خودمان را در طول این چهار سال افزایش داده‌ایم کشورهای دیگر نیز این کار را انجام داده‌اند . تیم قزاقستان از چهار سال پیش برنامه‌ریزی کرد تا مقام چهارمی خود را در بازی‌های آسیایی از ما پس بگیرد. در بازی‌های آسیایی گوانگجو چند مدال آور قزاقستان به همراه کاروان این تیم نبودند، اما در این دوره حضور داشتند که این باعث شد که تعداد مدال‌های آنها افزایش داشته باشد، اما ما ظرفیت آن را داریم که در دوره آینده بازی‌های آسیایی تیم قزاقستان را در رده چهارم بگیریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    حال آدم بهم میخورد از این خودشیفتگیها ایران پسرفت بدی داشت گلایه بیشتر از مسئولینه. با جهش خوب قزاقستان دور بعد 40طلا بگیرد معلومه چقدر چهارمی به ما میاد که یا پسرفت داریم یا درجا میزنیم
  • حسین ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    تو گوانجو با این که انقدر کاروان کیفی نبود، خانمهامون انقدر خوب نبودند، والیبال نبود، چهارم شدیم اون موقع مسئولین گفتن که میخوایم به کره و ژاپن نزدیک بشیم ولی مسئولین الان بهونه میارن میگن قزاقستان اون موقع ورزشکار نیاورده بود. شمام به جای خسیس بازی ورزشکار میفرستادید حداقل کسب تجربه میکردن مطمئنم چهار ساله دیگه هم قزاقستانو نمیگیریم.
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    خوشحالیش برای مردم مسئولین باید جلوی سقوط رتبه را بگیرند قزاقستان دیگه به سومی فکر خواهد کرد با توجه به تعداد مدالهای تیمهای دیگر هنر کنیم ششم می شویم
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    پسرفت؟ خوابی ؟ قزاق خوب کار کرده و جلو رفته چون پول ترزیق می کنه - ببین روی بوکس چقدر سرمایه گذاری کردند - صداوسیمامون!!! میگه : 1 میلیون دلار رو هر بوکسور ولی ما ناهار کشتی گیران مون هم نمی دیم و فقط شعار! مربوط به این دولت و اون دولت هم نیست پس دلواپسیتان را جای دیگری خرج نمایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس