کد خبر 350490
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل از رفتار تبعیض‌آمیز شورای حقوق بشر سازمان ملل در قبال اسرائیل انتقاد کرد و گفت این شورا جنایت جنگی حماس را بررسی نمی‌کند.

به گزارش مشرق، روزنامه «جروزالم‌پست» نوشت: دفتر «بنیامین نتانیاهو» با صدور بیانیه‌ای خطاب به «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل گفت، شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه اسرائیل اقدام و از حماس حمایت می‌کند.

نتانیاهو در این بیانیه به بان کی مون شکایت کرده که شورای حقوق بشر به جای اینکه تحقیقات خود را بر حماس متمرکز کند که از تاسیسات سازمان ملل برای حمله به اسرائیل استفاده کرده، بررسی‌های خود را بر روی اسرائیل متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل با این موضوع مقابله خواهد کرد، مدعی شده، رژیم صهیونیستی به عمد شهروندان فلسطینی را هدف قرار نداده و بابت هر تلفات غیرنظامی متاسف است.

نتانیاهو با طرح این ادعا که حماس، جمعیت محلی را به گروگان گرفته، این سازمان را با داعش قیاس کرده و مدعی شده:« حماس در تابستان امسال دو جنایت جنگی مرتکب شده؛ شلیک کردن به سوی غیرنظامیان اسرائیلی در حالی که در پشت غیرنظامیان فلسطینی پنهان شده است.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این بیانیه با اشاره به اینکه تاکنون 200 هزار نفر در سوریه کشته شده‌اند، افزود: « میان زمانی که سازمان ملل صرف اسرائیل و سوریه می‌کند، هیچ تناسبی وجود ندارد.»

بنیامین نتانیاهو درباره مسئله فلسطین نیز گفت: «هیچ تغییری در موضع او در قبال پذیرش کشور فلسطینی خلع سلاح شده که اسرائیل را به عنوان دولت یهود به رسمیت می‌شناسد، وجود ندارد. به علاوه، پادمان‌‌های امنیتی برای توانمندسازی اسرائیل برای دفاع از خود در مقابل هر گونه تهدید پا بر جاست.»

او خطاب به بان کی مون تاکید کرد که درگیری اسرائیل با فلسطینی‌ها بر سر شهرک‌سازی نیست بلکه بر سر حق موجودیت اسرائیل در منطقه به عنوان یک دولت یهودی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس