کد خبر 350781
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقاد دولت آمریکا از شهرک سازی در شرق بیت المقدس مدعی شد این پروژه مربوط به دو سال پیش است.

به گزارش مشرق، مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم طرح جدیدی برای ساخت و ساز در بیت المقدس ندارد. وی با اشاره به انتقاد انجام گرفته از سوی واشنگتن به ساخت دو هزار و 600 واحد مسکونی جدید در بیت المقدس به باراک اوباما توصیه کرد پیش از موضع گیری، جزئیات و اسناد مربوط به این مسئله را مورد مطالعه قرار دهد.

نتانیاهو در گفتگو با رسانه های صهیونیستی انتقاد شدید آمریکا به شهرک سازی در مناطق متعلق به فلسطینی ها را که مغایر با تعهدات اعلام شده از سوی تل آویو عنوان شده، رد کرد و مدعی شد این پروژه مربوط به دو سال پیش است. در همین رابطه "اوری آریل" وزیر شهرسازی رژیم صهیونیستی در توجیه این اقدام غیرقانونی مدعی شد هزار واحد از این پروژه به اعراب اسرائیلی واگذار می شود.

رسانه ها به تازگی از چراغ سبز رژیم صهیونیستی به ساخت دو هزار و 610 واحد مسکونی در شرق بیت المقدس خبر دادند که این اقدام با انتقاد سازمان های بین المللی مواجه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس