کد خبر 349730
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

نظرسنجی شبکه ان.بی.سی آمریکا، فاش کرد که اکثر آمریکایی ها پیش بینی می کنند که کشورشان برای مبارزه با داعش، به عراق نیروی زمینی اعزام خواهد کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه "وال استریت ژورنال" با انتشار نتایج این نظرسنجی نوشت: 72 درصد از آمریکایی ها پیش بینی می کنند که رئیس جمهور این کشور، نیروهای آمریکایی را به عراق خواهد فرستاد و از تصمیم خود در خصوص اکتفا به حملات هوایی برای سرکوب داعش منصرف خواهد شد.

به نوشته این روزنامه، 45 درصد از آمریکایی ها بر این باورند که تنها راه حل برای نابود کردن داعش در عراق و سوریه، هلی برد نیروی زمینی، مانند عملیات حمله به عراق در سال 2003 در دوره جورج بوش است. در این میان، تنها 37 درصد از پرسش شوندگان، مخالف این نظر هستند.

"جان بانر" رئیس نمایندگان آمریکا در همین راستا اظهار داشت: اگر طرح باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در نابود کردن داعش به نتیجه نرسد، ممکن است آمریکا چاره ای جز اعزام نیروهای آمریکایی جهت مبارزه با این گروه تندرو نداشته باشد.

بانر افزود: من فکر می کنم که راهکار اوباما، در انجام ماموریت به نتیجه نخواهد رسید و به باور من، نابود کردن داعش، به چیزی بیش از حملات هوایی نیازمند است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس