کد خبر 349305
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعتقاد دارد بازی‌های آسیایی رفته رفته سخت‌تر می‌شود اما ایران توانایی شکست میزبان را دارد.

به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی بعد از برتری مقابل قطر گفت: به اندازه ای که بتوانیم ببریم خوب بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم. اگرچه قطر هم تیم بدی نیست و خوب بازی می‌کند.

وی درباره بازی فردا مقابل کره جنوبی گفت: در مورد بازی بعدی باید بگویم که بازی‌ها کم‌کم سخت‌تر می‌شود؛ مربی کره بعد از باخت در مسابقات قهرمانی جهان گفت که این مسابقات برایش مهم نیست و تمام هدفش بازی‌های آسیایی است. با اینکه توان شکست این تیم را داریم اما باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

کواچ افزود: در مورد دست کم گرفتن این مسابقات هم حفظ انگیزه بازیکنان سخت است ولی سعی می کنیم تا اندازه‌ای که برای برد لازم است خوب بازی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    ازعبادی پور دست وردار !
  • محمد22 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    فقط افراد ضد حرفه اي براي يك مربي حرفه اي تعيين و تكليف مي كنن!!! اگه فدراسيون مربي گري رو به ايشون داده پس بايد همه نظراتش و دستوراتش رو بپذيريم نامه تمام رئيس فدراسيون نمياد براي مربي تعيين تكليف كنه شما چيكاره اي؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام . بازیکن به این خوبی با سن 20 ... دریافت هایش حداقل از میرزاجانپور بهتره . این ثابت شده است ولی کم تجربه تر هست . توی همین بازی با قطر عادل غلامی باتجربه 4 خطای سرویس داشت که به تور زد و فقط فکرکنم دو اسپک داشت و دیگه به کار گرفته نشد! تیم ما به معنای واقعی کلمه تیم هست ... ارزش بازیکن ها رو نیارید پایین... از ایتالیا و خیلی تیم ها بهتره که ستاره محور مثل زایتسف هستند...
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    اقای کواچ شکست چیه میگی بگو : ما توان مچاله کردن کره را داریم. ضمنا اصلا کره ایها را دست کم نگیرید حتی اگر تیمت روز قبل برزیل را برده باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس