کد خبر 349118
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

یک کودک ۷ ساله پروئی که با پاهایی به هم چسبیده همچون موجودات افسانه‌ها و قصه‌های موسوم به پری دریایی متولد شده بود، برای دومین بار جراحی شد و پزشکان توانستند با تکمیل عمل پیشین خود پاهای به هم جوش خورده او را جدا کنند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، Milagros Cerron که بیشتر به نام «پری دریایی کوچولو» معروف شده، از ابتدای تولد با پاهای به هم جوش خورده همانند تصویر ذهنی مردم از پریهای دریایی در افسانه‌ها متولد شد. او مبتلا به سندرم سیرنوملیا sirenomelia یا «پری‌پایی» بود که به وضعیتی پزشکی گفته می‌شود و با چرخش و تلفیق پاهای فرد مبتلا شکل می‌گیرد.
{$sepehr_album_17923}

دیلی میل نوشته است یک مورخ پزشکی از برخی موارد این بیماری که در گذشته رخ داده یاد می‌کند که تصویر نمونه‌ای از آنها را در بالا می‌بینید. این نمونه در موزه Vrolik آمستردام به نمایش گذاشته شده‌اند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: جام‌جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    علم یعنی همین. چیزی که در گذشته غیر ممکن بود و تبدیل به خرافات و افسانه می شد الان به کمک علم درمان می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس