کد خبر 332985
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

مرگ سومین مادر باردار در گناباد، باعث شد رسانه‌ها واکنش نشان دهند و فرماندار این شهر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم بگویند این مساله را پیگیری خواهند کرد، اما نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی از قصور پزشکی در ماجراهای قبلی و تعدد شکایات مربوط به پزشکان خبر می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمد رجایی نماینده مجلس، گفت: این سومین موردی است که در یک ماه و نیم گذشته اتفاق می‌افتد و منجر به مرگ مادر می‌شد. ما در موارد قبل با رئیس دانشگاه علوم پزشکی صحبت کردیم و قرار شد علت حادثه را شناسایی کنند.

بنا به گزارش‌ها، این مادر باردار، از ساعت 11 صبح تا ساعت سه بامداد روز بعد توسط پزشک ویزیت نشده و همین مساله باعث می‌شود که نماینده گناباد، قصور را به گردن پزشکان بیندازد و بگوید: متاسفانه بعضی از پزشکان زنان و زایمان مسئولیت زیادی در رابطه با بیمارانشان نمی‌پذیرند و همان وظایف روتین را انجام می‌دهند. به خصوص اگر مریضی در شب مراجعه کند با اکراه بر بالین او حضور پیدا می‌کنند.

رجایی ادامه می دهد: علت حادثه اخیر باید بررسی شود؛ ولی موارد دیگری هم مربوط به پزشکان داشتیم که البته منجر به فوت نشده ولی از پزشک شکایت شده است. متاسفانه بعضی از پزشکان به مسائل مادی اهمیت بیشتری می‌دهند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: پیگیر ملاقات با وزیر و صحبت درباره این موارد هستم.

وی افزود: مورد اخیر باید بررسی شود اما موارد دیگری از کوتاهی‌های بعضی از پزشکان گزارش شده است چون پزشکانی وجود دارند که شب‌ها با اکراه بر بالین بیمار حاضر می‌شوند.

پس از این حادثه که روز دهم مردادماه اتفاق افتاد، عده‌ای زنان گنابادی در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند و اعتراض خود را نشان دادند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    درشهرچابهارهم این اتفاقات میفتدولی کسی بفکرنیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس