کد خبر 348117
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶

سعید لیلاز، از چهره‌های اقتصاددان اصلاح‌طلبان اخیراً به خبرگزاری ایلنا گفته است: اعتقاد دارم که اگر امروز انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و آقای روحانی در آن شرکت کند، وی 30 میلیون رأی خواهد آورد!

به گزارش مشرق، سعید لیلاز، از چهره‌های اقتصاددان اصلاح‌طلبان اخیراً به خبرگزاری ایلنا گفته است: اعتقاد دارم که اگر امروز انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و آقای روحانی در آن شرکت کند، وی 30 میلیون رأی خواهد آورد!

وی همچنین در هفته اخیر و در یادداشتی در نشریه «عصر جدید» ارگان حزب کارگزاران سازندگی نیز نوشته بود: دولتی مانند دولت حسن روحانی، به قهرمان واقعی عدالت‌ورزی و مهر گستری از طریق افزایش قدرت خرید کارگران یا احیای طب ملی تبدیل شده است.

لیلاز مدتی قبل هم در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا، دولت روحانی را یکی از سالم‌ترین دولت‌های تاریخ ایران معرفی کرده بود!

این قبیل اغراق‌گویی‌ها منهای اینکه با چه هدفی بیان می‌شوند و حتی فرض بر اینکه مبنای درستی هم داشته باشند؛‌ اما تنها چیزی را که شامل حال بدنه دولت و کابینه می‌کنند، بزرگ شدن بادکنکی مطالبات به‌حق و طرح مطالبات ناحق از دولت است.

همچنین این خطر نیز وجود دارد که با این اغراق گویی‌ها بیماری خودبزرگ پنداری و توهم ابناءالله بودن به اعضای هر دولتی سرایت کند و در ادامه، روند امور اجرایی و خدمتگذاری دولت به مردم دچار کندی و حتی گاهی توقف شود.

سعید لیلاز در سال گذشته و در هنگام عقد توافق ژنو نیز به سایت جماران گفته بود: (با این توافق) در کوتاه مدت دریافت‌های ارزی ایران بین 50 تا 100 درصد افزایش خواهد یافت!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس