معاون ستاد کل نیروهای مسلح از اجرای طرح ثامن الائمه(ع) در مجموعه اشراف فرماندهی کل قوا خبر داد و گفت: در این طرح مدیریت راهبردی از هدف گذاری تا اجرا مبتنی بر مدیریت عملکرد رصد شده و وضعیت تمامی رده‌ها بر این مبنا مورد پایش قرار می‌گیرد و تقدیم فرمانده معظم کل قوا می‌شود.

به گزارش مشرق،‌ سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در چهارمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: در اشراف فرماندهی کل قوا حوزه نمایندگی از برجستگان است و تلاش داریم این اقدام موجب تمرکز بیشتر به اصل هدف مشخص شده بشود.

وی افزود: شجره طیبه سپاه که در مقاطع مختلف میوه‌های شیرینی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است انشاءالله در آینده‌ای که مقام عظمای ولایت نوید آن را می‌دهند بتواند به ایفای نقش خطیر خود بپردازد.

ایزدی از شهید میثمی به عنوان اسوه و شاخصه تاثیرگذاری ایفای نقش یک روحانی در صحنه‌های انقلاب یاد کرد و اظهار داشت: محوریت انقلاب اسلامی بر اساس قرآن و عترت برنامه ریزی شده که منادی آن روحانیت است و در همه صحنه‌ها توانسته نقش خود را ایفا کند.

وی افزود: در نظام‌ها و حکومت‌های دیگر که امروز با چالش جدیدی مواجه شده‌اند اساس حکومت بر پایه سرمایه داری است پشتوانه‌ای جز صهیونیسم جهانی ندارد انقلاب اسلامی در برابر این نظام سرمایه داری ایستاده و به دلیل آنکه شالوده این حرکت متکی بر حوزه‌های علمیه است می تواند انقلاب را به هدف نهایی برساند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌ العالی) مبنی بر اینکه ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم، گفت: گذشته درخشان سپاه و وضعیتی که فرمانده معظم کل قوا برای ما ترسیم کرده‌اند که انقلاب اسلامی ایران نیروی برتر فکری در دنیا می شود، در صورتی که ما بتوانیم این وضعیت را به پیش ببریم می‌توانیم به اهداف خود دست یابیم.

وی افزود: اتفاقاتی که در غزه، سوریه، عراق و لبنان شاهد آن بودیم بیانگر انزال فتح الهی است که صدق رزمندگان، صدق ملت و رهبری این پیروزی‌ها را برای ما به ارمغان آورده است.

ایزدی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی به دنبال این بود که چهره اسلام را چهره‌ای خشن و بی منطق در نزد افکار عمومی دنیا معرفی کند که متاسفانه به توفیقاتی نیز در این خصوص دست یافت.

وی با بیان اینکه در مقطع کنونی اسلام امریکایی در برابر اسلام ناب قرار گرفته اظهار داشت: امروز با رهبری و نگاه پر بصیرت فرمانده معظم کل قوا انقلاب هدایت شده و در عرصه های مختلف پیروزی‌های زیادی را در برابر دنیای استکبار به دست آورده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی در سویی و جریانات تکفیری مانند داعش در سوی دیگر قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دوران دفاع مقدس رشد و تعالی یافته و امروز برای کارهای بزرگ و رسالت خطیری که در جهان اسلام بر دوش دارد تلاش می‌کند حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه می‌تواند در به ثمر نشستن این رسالت مهم ایفای نقش موثری داشته باشد.

ایزدی با بیان اینکه اعتلای معنوی از جمله کارهایی است که ما در اشراف آن‌ را دنبال می‌کنیم گفت: یکی از موفق ترین مجموعه‌های سامانه اشراف فرماندهی کل قوا مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح از اجرای طرح ثامن الائمه(ع) در مجموعه اشراف فرماندهی کل قوا خبر داد و گفت: در این طرح مدیریت راهبردی از هدف گذاری تا اجرا مبتنی بر مدیریت عملکرد رصد شده و وضعیت تمامی رده‌ها بر این مبنا مورد پایش قرار می‌گیرد و تقدیم فرمانده معظم کل قوا می‌شود.

وی افزود: تلاش داریم شرایطی فراهم شود که تلاش و مجاهدت‌ها به ثمر نشسته و نتایج حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در سایر سازمان‌های نیروهای مسلح نیز دنبال شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان از پژوهشگاه امام صادق(ع) به عنوان مجموعه‌ای که برای امور راهبردی و ترسیم آینده نیروهای مسلح می توان حساب ویژه‌ای روی آن باز کرد یاد کرد و اظهار داشت: یکی از مراکز بسیار مهم که نقطه اتکای معاونت امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا است حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است و امیدواریم این حرکت پر برکت بتواند ما را در انجام وظایف خود به نحو احسن یاری کند.

در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلیمن سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و سرلشکر ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا مسئولین و مدیران برتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه در سال 1392 مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس