کد خبر 346515
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برخی محصولات جدید نیروی زمینی و تجهیزاتی از قبیل تفنگ شاهر، توپ خودکششی و تعدادی از سلاح‌های اخلالگر (جنگ الکترونیک) در رژه روز 31 شهریور به نمایش درمی‌آید.

به گزارش مشرق به نقل از دفاع پرس، امیر احمدرضا پوردستان با اشاره به توانمندی نیروی زمینی ارتش در برقراری امنیت کامل در مرزهای کشور اظهار داشت: تمامی تحرکات داعش در منطقه رصد و متناسب با آن، همه ظرفیت‌های لازم برای دفاع و مقابله ایجاد می‌شود.

وی افزود: داعش در سطحی نیست که بخواهد برای جمهوری اسلامی به‌عنوان سطحی از تهدید محسوب شود و البته این بدان معنا نیست که ما آماده نباشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر آمادگی این نیرو برای مقابله با تهدیدات احتمالی گفت: بحمدالله امروز آمادگی و ظرفیت لازم در تمامی سطوح نیروهای مسلح وجود دارد، و اگر دشمن از دوردست‌ها بخواهد به ما نزدیک شود او را مورد هدف قرار داده و  از کرده خودش پشیمان می‌کنیم.

پوردستان همچنین تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ضمن بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند، مؤمن و کارآمد و استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های متناسب با رزم در شرایط ناهمتراز و رزم با گرو‌ه‌های چریکی را به مرحله اجرا درآورده است.

فرمانده نزاجا در مورد برنامه‌های این نیرو در هفته دفاع مقدس نیز گفت: برخی محصولات جدید نیروی زمینی و تجهیزاتی از قبیل تفنگ شاهر، توپ خودکششی و تعدادی از سلاح‌های اخلالگر (جنگ الکترونیک) در رژه روز 31 شهریور به نمایش درمی‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس