کد خبر 346465
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

بدل رادیو اسرائیل در مجلس ششم می‌گوید روحانی باید در مسائلی نظیر استیضاح وزیر علوم قاطعیت به خرج دهد و بایستد.

به گزارش مشرق،  احمد شیرزاد با اشاره به استیضاح و برکناری فرجی‌دانا گفت دولت باید روی برنامه خویش بایستد و اصرار بورزد. آقای روحانی باید با قاطعیت و صراحت صحبت کند.

وی همچنین گفت اینکه فعالان در مورد مسائل ۸۸ تن به سکوت داده‌اند فقط برای این بوده که امور جامعه بگذرد.

یادآور می‌شود اظهارات شیرزاد در مجلس ششم و در آغاز اتهام‌پراکنی آمریکا علیه برنامه هسته‌ای ایران با شگفتی ناظران مواجه شد و حتی کروبی رئیس مجلس ششم اعلام کرد که شیرزاد مانند رادیو اسرائیل سخن می‌گوید. شیرزاد مدعی شده بود ایران ۱۹ سال درباره برنامه هسته‌ای به دنیا دروغ گفته و اکنون دم خروس بیرون افتاده است. این اظهارات مقارن با تحرکات مزدوران سازمان تروریستی منافقین بود که با اجرای پروژه مشترک سیا و موساد مدعی شده بودند ایران در حال تولید بمب اتمی است! ۱۲ سال پس از آغاز این جنجال دست آمریکا و غرب در اتهام‌پراکنی خالی‌تر از همیشه است.

در عین حال درباره بخش دیگری از اظهارات شیرزاد (از اعضای فراکسیون مشارکت در مجلس ششم) باید خاطر نشان کرد که اولا فراکسیون مشارکت در آن زمان با وزارت فرجی‌دانا مخالفت کرد چرا که فراکسیون حامی استعفای اعتراضی وزیر علوم وقت (معین) و سناریوی تهدید به خروج از حاکمیت بود. ثانیا همین ژست قاطعیت و جلف‌بازی‌هایی نظیر استعفا و تهدید به خروج از حاکمیت، عملا به اخراج از حاکمیت با رأی مردم منجر شد به نحوی که افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی در سلسله انتخابات‌های مجلس هفتم تا نهم، ریاست‌جمهوری نهم و دهم و یازدهم و دوره‌های دوم تا چهارم شورای شهر (حد فاصل سال‌های ۸۲ تا ۹۲) با شکست‌های زنجیره‌ای مواجه شوند؛ به نحوی که در آخرین انتخابات (ریاست‌جمهوری ۹۲) افراطیون مجبور شدند ابتدا عارف را اصلاح‌طلبی بدلی بنامند و سپس - با ارزیابی رأی ۸ درصدی وی- از او بخواهند که کنار رود و از آقای روحانی حمایت کنند که به تصریح محمدعلی نجفی از مشاوران خاتمی جزو ۴ نامزد اصلاح‌طلبان نبود.

با این اوصاف دعوت افراطیون به قاطعیت (بخوانید لجبازی و قانون‌شکنی)، هل دادن دولت به چاهی است که خود قبلا در آن افتاده‌اند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس