کد خبر 34638
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۲

مسعود ده‌نمکي گفت: سريالي براي ساخت به من پيشنهاد شده که در حال مطالعه فيلمنامه آن هستم.

به گزارش مشرق، مسعود ده‌نمکي در گفت‌‌‌وگو با فارس، در پاسخ به اين سوال که آيا قصد داريد فيلمي مستقل از «اخراجي‌ها» با حال و هواي دفاع مقدس بسازيد يا خير، بيان داشت: سريالي براي ساخت به بنده پيشنهاد شده که در حال مطالعه فيلمنامه آن هستم.
وي در خصوص محوريت فيلمنامه سريال پيشنهادي گفت: اين سريال در مورد يکي از سرداران جنگ است، اما تا اتمام مطالعه فيلمنامه نمي‌توانم اظهار نظر کنم.
اين کارگردان با اشاره به تفاوت فضاي «اخراجي‌ها3» با «اخراجي‌هاي 1 و 2» اظهار داشت: «اخراجي‌ها3» نسبت به 2 فيلم قبلي داراي طنزي جدي‌تري است و به مسائل اجتماعي و سياسي مي پردازد، به دليل اين که موضوع فيلم خاص است بايد منتظر واکنش مخاطبان بود، اما تا به حال دراکران‌هاي خصوصي استقبال خوبي را شاهد بوده‌ايم.
ده‌نمکي در مورد انگيزه پرداخت به مسائل سياسي و اجتماعي در آخرين «اخراجي‌ها» خاطرنشان کرد: در«اخراجي‌ها1» ساخت فيلم با محوريت شهادت، رزمندگان و مضمون انسان‌‌سازي انجام شد، در نگارش فيلمنامه «اخراجي‌ها2» سعي کردم به هجو دشمن داخلي و خارجي؛ منافقين، بعثي‌ها، وحدت ملي، اسارت و آزادگان بپردازم.
وي افزود: فيلم «اخراجي‌ها3» به فضاي پس از جنگ مي‌پردازد و بحث جانبازان و مهجوريت اين قشر در فضاي سياسي روز و درگيري جانبازان با اين فضا مد نظراست که معتقدم براي نسل امروز ملموس‌تر خواهد بود، چرا که در همين فضا زندگي کرده‌اند.
کارگردان «اخراجي‌ها3» در پايان خاطرنشان کرد: نسخه‌اي که براي اکران عمومي در نظر گرفته‌ايم 112 دقيقه است و با اين مدت زماني ريتم فيلم تندتر شده تا براي مخاطب عام نيز مناسب باشد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس