کد خبر 345507
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

جانشين فرمانده انتظامي بم استان کرمان از کشف محموله561 کيلوگرمي ترياک از خودروي واژگون شده قاچاقچيان طي روز گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ"محمد اسدآبادي" جانشين فرمانده انتظامي بم استان کرمان، گفت: طرح ارتقا امنيت اجتماعي با استفاده از توان نيرويي و بهره گيري از اقدامات اطلاعاتي طي 24 ساعت گذشته در شهرستان بم به اجرا در آمد.

وي افزود:در اين طرح ماموران انتظامي بر اساس کارهاي اطلاعاتي انجام گرفته در کنار پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز،خرده فروشان مواد مخدر و متهمان تحت تعقيب را دستگير کرده و اکيپ هايي به منظور کنترل محورها در مبادي ورودي و خروجي شهرستان مستقر شدند.

جانشين فرمانده انتظامي بم بيان داشت: ظهر ديروز يک دستگاه خودرو پژو قبل از محل استقرار ماموران پاسگاه خواجه عسکر در محور بم- کرمان بنا به دلايلي از مسير خود منحرف و پس از برخورد با يک خودروي ديگر واژگون شد.

کشف 561کيلو ترياک در خودروي واژگون شده

سرهنگ"اسدآبادي" تصريح کرد: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسي صحنه مشخص شد اين خودرو حامل يک محموله سنگين مواد مخدر بوده است و سرنشينان خودرو پس از واژگوني از محل متواري شده اند.

اين مسئول انتظامي با اشاره به حفظ صحنه و انتقال مواد کشف شده به مقر پليس مبارزه با مواد مخدرگفت: از لاشه اين خودرو561 کيلوگرم ترياک کشف و ضبط شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پايگاه خبري پليس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس