کد خبر 344856
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر دفاع مقدس را تجربه نمی کردیم، هرگز دوست و دشمن را نمی شناختیم و به این درجه از افتخار در مجامع بین المللی نمی رسیدیم.

به گزارش مشرق، در مراسم صبحگاه عمومی نیروی دریایی ارتش که در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس در ستاد این نیرو برگزار شد، امیر دریادار خادم بی غم، جانشین فرمانده نداجا ضمن تأکید بر لزوم توجه به بزرگداشت سالروز ایام هفته دفاع مقدس گفت: نیروی دریایی ارتش همانند امروز که با حضور در آبهای آزاد و بین المللی افتخارات بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با حضور در عملیات های متعدد حماسه هایی عظیم خلق کرد.

بی‌غم با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان درس هایی را به ما آموختند، اظهار داشت: اگر دفاع مقدس را تجربه نمی کردیم، هرگز دوست و دشمن را نمی شناختیم و به این درجه از افتخار در مجامع بین المللی نمی رسیدیم.

وی افزود: پرداختن به تاریخ دفاع مقدس و نقل خاطرات آن دوران نباید منحصر به هفته دفاع مقدس شود لذا یادآوری آن در هر روز ضروری است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به عزت، استقلال و آزادی کنونی کشور، آنها را مرهون جانفشانی و غیرت شهدا و ایثارگران عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس