کد خبر 338530
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

مراسم تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده این نیرو برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این مراسم امیردریادار حبیب‌الله سیاری با اشاره به تلاش‌های اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی از زمان جنگ تحمیلی تاکنون گفت: شاگردان پیشکسوتان اداره بهداشت و درمان امروز توانسته‌اند راه آن‌ها را ادامه دهند و جایگاه راهبردی این اداره را حفظ کنند.

وی در ادامه افزود: این موفقیت حاصل سه عامل استفاده از تجربیات پیش‌کسوتان، همت بلند نیروهای این اداره و حمایت فرمانده اداره بهداشت و درمان ارتش است.

سیاری همچنین گفت: ما در حال ساخت بزرگترین بیمارستان استان هرمزگان و همچنین بیمارستان‌های دیگری در بندر جاسک و انزلی هستیم و روند رشد قابل توجهی در فعالیت‌های اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی داشته‌ایم.

در ادامه امیر محمدحسن لشکری رییس اداره بهداشت و درمان ارتش نیز اظهار کرد: تحول اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی به گونه‌ای است که این نیرو در سراسر کشور فعال شده است. عملکرد مراکز درمانی نیروی دریایی بسیار خوب و ارزنده است.

در این مراسم دریادار دوم مصطفی مداح رییس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش با ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های این اداره گفت: در جاسک و پسابندر اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش تنها نیرویی است که خدمات درمانی به مردم ارائه می‌کند.

به گزارش ایسنا در این مراسم از آخرین تجهیزات اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی رونمایی و از پزشکان و پیشکسوتان این اداره نیز تقدیر شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس