کد خبر 344667
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

شناور روسی Vladivostok که در فرانسه ساخته شده است آزمایشات دریایی خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق ، اولین شناور کلاس میسترال نیروی دریایی روسیه صبح امروز بندر St Nazaire را به همراه خدمه روسی ترک کرده و برای انجام آزمایش های اولیه عازم دریا شد. این ناو که Vladivostok نام دارد به همراه 200 ملوان روسی به دریا اعزام شده است تا آزمایشات خود را آغاز کند. در ابتدا قرار بود که این ناو در پایان سال جاری میلادی به روسیه تحویل داده شود که تحولات اوکراین این قرارداد را تحت الشعاع خود قرار داده است.

آغاز آزمایش اولین میسترال روسی+عکس

این شناور توان حمل 16 بالگرد، 4 زره پوش آبی-خاکی ، 17 نفربر و 450 ملوان را دارد. دومین شناور سفارش داده شده روسیه نیز Sevastopol نام دارد و قرار است سال آینده به روسها تحویل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیا ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    1 0
    چه جالب. 16 بالگرد و 4 زره پوش و 17 نفر بر و 450 ملوان. یعنی هروقت بخوای از طریق دریا به جایی حمله کنی جنگ رو روی زمین ادامه بدی حتما به چنین ناو ای نیاز داری. اصولا این ناو هیچ کارآیی دفاعی نداره و فقط برای تهاجم به خارج از مرزها هست. مثلا شما میتونی بی زیر دریایی و یا ناو محافظ برای دفاع از آبهای خودی هستند اما ناوی که چنین تجهیزاتی رو حمل میکنه و یا ناو هواپیما بر برای انتقال چنین تجهیزاتی به نقطه ای دور دست هست و پس بنابراین برای تجاوز ساخته شده. البته هیچوقت به درد ما نمیخوره. چون ما اصولا در دکترین دفاعیمون حمله ی به هیچ نقطه ای از دنیا در دستور کار نیست.
  • پاسدار بازنشسته ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 1
    اشتباه می کنی . دکترین ما این است که بر سینه ما پاسداران نقش بسته . وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ يَعْلَمُهُمْ
  • محسن ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
    0 1
    همیشه عشق روسیه بودم هنوزم هستم.به ویژه اون سوخو 35 ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس