سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا رحیمی مصوبه هیأت مدیره را اجرا نکند، عزل می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی خواجه‌وند پس از پایان جلسه هیأت مدیره باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: هیأت مدیره تصمیم به برکناری دایی گرفت و تا این لحظه علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه است البته او اگر مصوبه هیأت مدیره را اجرا نکند از سمتش عزل خواهد شد.

وی در مورد اینکه سیاسی تصمیم برکنار کردن دایی را گرفت یا هیأت مدیره گفت: این تصمیم هیأت مدیره بود نه تصمیم شخص.

خواجه‌وند در مورد اینکه سیاسی به رحیمی گفته خودت را برکنار می‌کنیم اگر دایی را اخراج نکنی گفت: اینگونه نبود من به رحیمی گفتم اگر مصوبه اجرا نشود از سمتش عزل می‌شود.

وی در مورد سرمربی پرسپولیس گفت: حمید درخشان در حال حاضر تیم را تحویل می‌گیرد تا قراردادش امضا شود.

خواجه‌وند در مورد اینکه حق و حقوق دایی به او پرداخت خواهد شد یا نه گفت: ما با دایی بر سر حقوقش توافق می‌کنیم ایشان حقوقی دارد که باید پرداخت شود البته من نمی‌دانم چقدر است.

سخنگوی پرسپولیس در مورد دلیل برکناری علی دایی گفت: احساس کردیم که اگر دیرتر این اتفاق بیفتد قهرمانی را از دست بدهیم.

وی در مورد اینکه برای برکناری دایی تحت فشار بودند یا نه گفت: خیر اینگونه نبوده است وزارت ورزش در تصمیم‌گیری‌های هیأت مدیره نقشی نداشته است.

خواجه‌وند در مورد اینکه بازی با نفت مسجد سلیمان آسان است گفت: پیش از این هم بازی آسان داشتیم.

خواجه‌وند در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که پیش آمده است دیروز در جلسه هیأت مدیره در مورد شرایط کادر فنی تصمیم‌گیری شد اما چیزی که باعث غافلگیری ما شد پخش غیرمنتظره خبر برکناری دایی بود.قرار بود این مسئله مدیریت شود و مدیرعامل باشگاه زحمت اعلام این خبر را به علی دایی بکشند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با علی دایی در این رابطه صحبت شده است تصریح کرد: علی دایی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. قرار بود این مسئله را رحیمی به او اعلام کند. دایی واقعا فرد بزرگی است.

خواجه‌وند در مورد اینکه رحیمی اعلام کرده مخالف برکناری دایی است و آیا او برکنار شده است عنوان کرد: خیر من این مسئله را از شما می‌شنوم. هنوز اتفاقی نیفتاده است من قبلا هم توضیحاتم را بیان کردم. واقعا با تاکید می‌گویم چیزهای زیادی از رحیمی یاد گرفتم. او از مدیران بی‌نظیر فوتبال ماست که تسلط زیادی به کارش دارد. او فردی ورزشی است.

وی در مورد اینکه امروز چه کسی تیم را تمرین می‌دهد خاطرنشان کرد: درخشان قرار است فعلا به صورت موقت امور تیم را برعهده بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا برکناری علی دایی به حدنصاب هیأت مدیره رسیده است عنوان کرد: بله به حدنصاب رسید.

خواجه‌وند در پاسخ به این سوال که آیا با اهرم اسپانسر و فشار از طرف اسپانسر علی دایی برکنار شد خاطرنشان کرد: این مسئله هیچ ربطی به اسپانسر ندارد و آنها هیچ دخالتی در این مورد نداشته و نمی‌توانند داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس