کد خبر 343631
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بیانیه اخیر مدیر عامل پرسپولیس مبنی بر دخالت این وزارتخانه در تصمیمات هیات مدیره این باشگاه را نادرست دانست.

به گزارش مشرق، در بیانیه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امده است:

اظهارات اقای رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر دستور وزیر محترم ورزش و جوانان به هیات مدیره باشگاه برای برکناری سرمربی تیم و تهدید وی به کناری از مدیر عاملی در صورت اجرا نشدن این تصمیم کذب محض است و ناشی از فرافکنی مدیریتی ایشان برای حل مسایل باشگاه مردمی پرسپولیس می باشد.

درادامه این بیانیه آمده است: از انجایی که مشی دکتر گودرزی بر شفافیت و استقلال هیات مدیره در تصمیم گیری و حل مشکلات و مسایل باشگاه می باشد طرح چنین مواردی به جای پذیرفتن مسئولیت ، تلاشی برای مقصر جلوه دادن دیگران و بویژه وزیر ورزش برای پاسخگویی در مقابل هواداران به نظر می رسد و چه خوب بود مدیر عامل پرسپولیس مشخص کند کی و کجا چنین دستوراتی را کتبا یا شفاهی از وزیر ورزش و جوانان دیده یا شنیده است!

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اعلام می دارد وزارت  ورزش و جوانان به هیچ عنوان در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دخالتی ندارد و هیات مدیره این باشگاه ها را مسئول امور می داند و مهمترین دغدغه دکتر گودرزی ادامه روند واگذاری و خصوصی سازی دوباشگاه است  و امیدواریم با مساعدت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در پاییز امسال و طی روند قانونی سهام دوباشگاه به علاقمندان واگذار شود.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهروز ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    با سلام درسته که وزارت ورزش دخالت نستقیم نمیکنه اما به نظر میرسه حرفهاشو از زبون کس دیگه ای میزنه یعنی همین آقای سیاسی. مگه چه بازیکنایی برای پرسپولیس گرفتن که توقع قهرمانی دارن این بازیکنایی هم که هستند رو هم خود دایی آورده مثلا شاخص ترین بازیکن پرسپولیس طارمی که از لیگ دسته اول اومده به نظر من این آقایون باید برن نه دایی .چون امسال دایی و پروین و... برای پرسپولیس زحمت کشیدن نه این آقایون که فرق کرنر و پنالتی رو نمیدونن.
  • ابراهیم ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    به نظر من در آینده ای نزدیک آقایان به دستور مستقیم وزیر برای برکناری علی دایی اقرار خواهند کرد! درست مثل آقای علی آبادی! علی دایی همیشه سربلند در قلب هواداران باقی خواهد ماند. دیگر موقع آن رسیده که علی دایی برای ورزش و جوانان کشور لباس سیاست بپوشد.
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    شاعری وام گرفت شعرش آرام گرفت
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    به نظر میرسد دایی تیم پرسپولیس را با املاک شخصی اشتباه گرفتند روشن است هرکس نتواند درست انجام وظیفه کند باید کنار برود
  • داود ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    خدا شاهده اقایی دایی اون پولای که گرفته رو خیلی جاهایی خوبی خرج کرده یه خورده انصاف به خرج بدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس