سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم که یک روز محمود احمدی‌نژاد من را از تیم ملی کنار گذاشت و امروز وزیر ورزش و جوانان.

به گزارش مشرق، علی دایی که با وجود برکناری از سرمربیگری پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور یافته بود، گفت: بر اساس قراردادی که داشتم در تمرین حاضر شدم. با توجه به مسائلی که از اواخر اسفند سال گذشته اتفاق افتاد، اتفاقاتی که اکنون رخ داد طبیعی بود. از روزی که من به پرسپولیس آمدم و یا علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه شد، این مشکلات وجود داشت.

وی افزود: سال گذشته چون حرف حق زدیم دنبال این بودند که ما نباشیم، از روزی که امسال تیم را تشکیل دادیم خیلی کارها انجام دادند. به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و طبق قراردادم عمل می‌کنم ولی روش، روش غلطی است. آقایان! من از طریق سایت‌ها یا خبرگزاری‌ها سرمربی پرسپولیس شدم و یا به صورت رسمی با این باشگاه قرار داد بستم؟ اگر به قرار برکناری من بود باید نامه یا چیزی به من می‌دادند نه اینکه در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها من را برکنار کنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس عنوان کرد: افتخار می‌کنم که یک روز محمود احمدی‌نژاد من را از تیم ملی کنار گذاشت و امروز وزیر ورزش و جوانان. سرم هم برود، پای حرف‌هایم هستم. این جریانات برای حالا نیست و از قدیم وجود داشته است.

دایی با بیان اینکه دلم برای این فوتبال می‌سوزد، تصریح کرد: کسی که فوتبال را نمی‌داند و صرف اینکه پول دارد و به قول آقایان در وزارت ورزش به 3 تیم تهرانی کمک کرده می‌آید و درباره تیم پرسپولیس تصمیم می‌گیرد. متاسفانه همه چیز برعکس شده است.

وی در مورد برکناری علیرضا رحیمی و انتخاب بهروز منتقمی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اینها از قبل تعیین شده بود و آقایان پیش‌بینی همه چیز را کرده بودند. پرسپولیس روز جمعه بازی دارد و با تمام وجود دوست دارم این تیم نتیجه بگیرد. این تیم 3 بازی پشت سر هم در تهران خواهد داشت و ما بازی‌های سخت را پشت سر گذاشته‌ایم. الان تیم نیاز به آرامش دارد و اکنون دوست ندارم راجع به این تیم صحبت کنم.

به گزارش تسنیم، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنهایی که در هفته‌های اخیر علیه من مصاحبه و انتقاد می‌کردند پاداش خود را گرفتند و به آنچه می‌خواستند رسیدند.با این حال من چیز خاصی نمی‌گویم و امیدوارم پرسپولیس موفق باشد چرا که این تیم را دوست داشته و به بازیکنانی که تا همین هفته با آنها کار کرده‌ام، اعتقاد دارم. تیم ما شرایط سخت خود را پشت سر گذاشته و در هفته‌های اخیر از نظر فنی پیشرفت خوبی داشته است. ما حتی در بازی که با تراکتورسازی شکست خوردیم عملکرد خوبی داشتیم.

دایی با بیان اینکه یکسری مسائل هست که در حال حاضر تمایلی به بازگو کردن آن ندارد به دلیل اینکه زمان بیان آن نیست، خاطرنشان کرد: در این 5 ماه من، آقای رحیمی و بچه‌های تیم فشار زیادی را تحمل کردیم متاسفانه آقایان دوست نداشتند من موفق باشم و هر کاری کردند که تیم نتیجه نگیرد. من فقط از این موضوع ناراحتم که چرا کسی که در کار تراکم و ماده 100 است در مورد من صحبت می‌کند. این زنگ خطری نه برای من بلکه برای تمام فوتبال است.

وی در خصوص اینکه چرا در محل تمرین پرسپولیس حضور یافته گفت: همانطور که من با حکم مدیرعامل باشگاه سرمربی شده‌ام تا زمانی که رسما از سوی باشگاه اعلام نشود هستم و به کارم ادامه خواهم داد هر زمانی که باشگاه رسما اعلام کند، از سمت خود کناره‌گیری می‌کنم. همانطور که چند سال قبل رفتم و یک مصاحبه علیه پرسپولیس نکردم و این بار هم می‌روم و مطمئن باشید که یک مصاحبه هم علیه پرسپولیس از من نخواهید شنید. من می‌روم و چیزی نمی‌گویم چرا که عاشق مردم هستم امروز هم به محل تمرین آمدم تا از مردم و هواداران حلالیت بطلبم چرا که ما نتوانستیم در هفته‌های گذشته نتایج خوبی بگیریم و شاید آنها از وضعیت تیم ناراحت و دلگیر باشند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با طرح این پرسش که کجای دنیا رئیس‌جمهور یک کشور مربی را عوض می‌کند گفت: پولی که امروز به حساب بازیکنان پرسپولیس ریختند چیزی نیست بازیکنان ما قراردادهای میلیاردی دارند و واریز کردن 20 میلیون به حساب آنها در مقابل رقم قراردادشان رقم خاصی نیست. ما رفتیم شاید با رفتن ما به بازیکنان بیشتر از قبل برسند خدا را شکر می‌کنم که اگر با رفتن ما حداقل بازیکنان به حق و حقوق خود برسند.

دایی که تیمش در 7 بازی گذشته متحمل 3 شکست شده و تنها در 2 بازی به پیروزی رسیده بود با ابراز اطمینان، از موفقیت سرخپوشان در هفته‌های آینده یاد کرد و گفت: مطمئن هستم این بچه‌ها موفق خواهند شد و از تماشاگران می‌خواهم دایی را فراموش کنند و تنها به حمایت از تیم پرسپولیس بپردازند.

وی به انتقاد از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پرداخت و گفت: این سیستم و کاری که می‌کنند درست نیست با این حال به آقایان تبریک می‌گویم که پاداش مصاحبه‌ها و مطالبی که علیه من عنوان می‌کردند گرفتند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه گذشت زمان خیلی چیزها را نشان خواهد داد، گفت: آقای رحیمی مردتر از چیزی است که فکرش را می‌کردم ایشان خیلی بزرگتر از افرادی است که ناگهان به فوتبال و ورزش آمده و ادعای مدیریت می‌کنند.  تعداد افرادی چون آقای رحیمی در کشور ما به اندازه انگشتان یک دست هم نمی‌رسد و جا دارد که از ایشان به خاطر حمایت‌هایی که از تیم در هفته‌های اخیر داشتند تشکر کنم.

دایی همچنین خاطرنشان کرد: از امروز به عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس را تشویق می‌کنم و امیدوارم این تیم موفق باشد همانطور که گفتم روزهای سخت ما تمام شده بود و تیم انسجام و هماهنگی خود را به دست آورده بود.

دایی خود را یک مربی حرفه‌ای و مطیع باشگاه خواند و در پاسخ به این پرسش که آیا این نحوه برخورد با اسطوره فوتبال ایران درست است، گفت: چون دایی سرش را زیر پرچم هیچ کس به جز پرچم امام حسین (ع) قرار نمی‌دهد، مجیزگوی کسی نیست و حرف حق را می‌زند به همین خاطر این کار را با من کردند با این حال گلایه‌ای نیست. همه ما یک روز می‌آییم و می‌رویم اما آنچه که می‌ماند پرسپولیس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    دست جفتشون درد نکنه . روز بازی ایران - عربستان که همه ی ورزشگاه میگفتن دایی حیا کن تیم ملی رها کن
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    اینان فقط از نام بزرگ دایی می ترسند، چرا که دایی شناسنامه فوتبال این کشور است ... یاشاسین شهریار ....
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    علی دایی ما مردم هم به تو افتخار میکنیم ...
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    با اینکه دایی اصلا مربی گری بلد نیست باز یه جوری برکنارش کردند که مثل تیم ملی همیشه طلبکار باشه. بابا صب میکردین دو بازی دیگه میباخت خودش از خجالت استعفا میداد
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    سیاسی حیا کن پرسپولیس رو رها کن ...
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    دایی که هنوز یه قرون پول نگرفته! برید یه کم اطلاعات بگیرید بعد حرف بزنید...
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    بازم سر وکله دلال های نسبتا محترم در پرسپولیس با شد ... خدا رحم کنه ...
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    خداحافظ آقای دایی دستتون درد نکنه توی سه فصل حضور شما سه بار سهمیه گرفتیم شاید اگه فصل پیش دقیقه آخر از راه اهن گل نمیخوردیم قهرمان بودیم دستتون درد نکنه به خاطر این همه جوون که به پرسپولیس آوردین دستتون درد نکنه که بعد از دوفصل قعر نشینی فصل پیش تیممونو بالای جدول دیدیم
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    خداحافظ آقای دایی دستتون درد نکنه توی سه فصل حضور شما سه بار سهمیه گرفتیم شاید اگه فصل پیش دقیقه آخر از راه اهن گل نمیخوردیم قهرمان بودیم دستتون درد نکنه به خاطر این همه جوون که به پرسپولیس آوردین دستتون درد نکنه که بعد از دوفصل قعر نشینی فصل پیش تیممونو بالای جدول دیدیم
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    من نیدونم این فوتبال ما توش نه خبری از تاکتیک هست و نه از تکنیک ... اما از المان بیشتر حاشیه داریم! همه هم ژست پروفسوری فوتبال میگیرن ...
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    اره راست میگی از مایلی گرفته تا 30یاC!!!!!!
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    خوب وقتی نتایج بد میگیری باید توقع کنار گذاشته شدن داشته باشی هر کی ندونه فکر میکنه تیم ملی رو قهرمان جهان کرد ، الان هم پرسپولیس صدر جدول بود بعد به ناحق گذاشتنش کنار
  • وحید ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    این آقای شناسنامه در زمینه ی مربیگری چه شناسنامه ایی داره؟!
  • ایرانی ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    کجا رفت اونهمه تکبر و غرور . . . حالا که رسیدین ته خط باز هوادار هوادار میکنید؟؟؟؟؟ این سیاه بازیا و مظلوم نمایی ها دیگه جواب نمیده
  • نیما ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    شما هواداران فک می کنین با رفتن دایی کارا درست میشه نه عزیزان ... پس چرا سال قبل که دایی پرسپولیس رده سیزدهمو تحویل گرفت و تؤ عرض یه فصل تا مرز قهرمانی پیش برد هیچکس به فکر برکناریش نبود اما امروز با دو باخت همه آقایون تحمل موندنشونو ندارن مگه این نیست که اون روز که تیم نتیجه می گرفت تؤ ورزشگاهها همه دایی دایی می کردن امروز همه خواهان برکناری اون ... اصلا فک کردین تیم چه مهره هائی رو از دس داد یا در اختیار نداره و اگه اینا به تیم برگردن تیم کلی از لحاظ فنی بهتر میشه خب این اقایون از اولم روی خوشی با موفقیت دایی و پرسپولیس نداشتن و امروز هم دور دستشون افتاده ... مطمئن باشین با رفتن دایی کاری درس نمیشه چون درخشان که همه از سابقه مربی گریشون اطلاع دارن تا بیاد تیمو بشناسه و بخواد کاری انجام بده هم خودشو دوباره خراب کرده و هم وضعیت تیمو...
  • بنده خدا ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    به اين مي‌گن فرافكني.... آقاي دايي، زماني شما تصميم‌گيرنده افراد حاضر در تيم ملي بودي با لابي‌هايي كه داشتي؛ پس شما ديگه از اين صحبت‌ها نكن. زماني از روي دوست داشتن بازيكن انتخاب مي‌كرد، يكي كه بازي خوبي داشت رو به دليل اينكه ازش خوشت نمي‌اومد اخراج مي‌كرد و يكي ديگه رو كه اصلا بازي بلد نبود به علت اينكه از طرف خوشت اومده به تيم مي‌آوردي.... جنابعالي لابي‌هاي قدرتمندي در بين مسئولان داشتي به طوري كه حتي وقتي تركيب تيم ملي مشخص مي‌شد، جنابعالي كه اصلا در تيم ملي سمتي نداشتي، افاضه نظر مي‌فرمودي و به علت اظهارات جنابعالي، برخي بازيكنان كه با شما مشكل داشتن، از تيم خط مي‌خوردن... از قديم مي‌گن گهي زين به پشت و گهي پشت به زين.... خيلي از افراد رو با كارهات بي‌آبرو و بي‌حيثيت كردي، حالا اينم نتيجه كارهات.... چيزي كه عوض داره، گله نداره... (مشرق اگر رسانه هستي،‌ منتشر كن)
  • سلمان ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    آقای دایی شما حال برای من اخلاق مدار نشو اون فصل که پنج باخت پی در پی آوردی حبیب کاشانی با بزرگ منشی تو را برکنار نکرد و جنابعالی با مصاحبه های بی ادبانه خودت جواب محبت کاشانی رو دادی
  • حمید ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    مطمئن شدم که وزیر ورزش فکر فوتبال بدور از هیاهوو شانتاژو قهرمان سازی پوشالی است
  • skandary ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    واقعیت اینه که دنیا دار مکافات است بلایی که تماشاگر نماها سر حاجی مایلی واستیلی ودنیزلی آوردند. اینبار توسط هیئت مدیره سر دایی آمد... ای کشته کراکشتی که تا کشته.........
  • جواد ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    مشکل خود علی‌ دائی هستش که نه‌ رابطه خوبی‌ با پیشکسوتان و خبر نگاران داره، نه‌ نیمکت قوی داشت، نه‌ در تمرینات جدی بود یا دیر میامد و یا زیر سایه مینشست روزنامه می‌خوند، نه‌ با بازیکنهای بزرگ میتونه کار کنه، و نه‌ دوره مربیگری دیده. حالا این آقا میخواد اخراج هاش را سیاسی جلوه بده، به نظرم اصلا ربطی‌ نداره. حالاش هم که پول سه‌ سالش را کامل میگیره، این دیگه ناراحتی‌ نداره!
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    اقای دایی شما یه ادم از خود راضی و مغروری که حرمت هیپ بزرگتری را نگه نداشتی یادت رفته از هیچ به اینجا رسیدی! بازیکن که بودی یه دریبل نتونستی بزنی و با افراد متعددی مث خداداد عزیزی وکریم باقری شدیدا درگیر بودی الان به همه اهالی فوتبال ! دست وزارت ورزش درد نکنه دیگه پرسپولیس تحول کندهای بیشتر شمارو نداشت اقای دایی
  • مهدی ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    علی دایی یک مرد بزرگ با شرف با خدا مومن و متدین است خداوند یارو یاور اوست با این نوع برکناری بزرگی علی آقا معلوم تر شد.یا شاسین علی دایی
  • زرتشت ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    بفرمایید به سلامت! فعلا شما چند سال و اندی است به مهره ای سوخته تبدیل شدید هم در عرصه ملی و هم در باشگاهی! سه ماه هم بلد نبودین تیم درست و حسابی بسازید مدام قبل از هر بازی میگفتین پرسپولیس واقعی را ببینید ولی کدوم پرسپولیس واقعی؟؟ تیمتان نه تاکتیک داشت مقابل ذوب اهن یه گل باد اورده زد و مقابل تراکتور هم یه گل با پرتاب اوت! از شما که یک روز باخت یا تساوی تیمت را گردن داور میاندازی و امروز هم اخراجت را گردن احمدی نژاد و ورزیر ورزش!! انتظاری جز این نمیره!!
  • skandary ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    این شاید جواب چرخ بازیگر به اونی باشه که بانی فحاشی به استیلی وبی حرمتی به کاشانی وهوکردن خوزه ودنیزلی بود
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    آقا وحید دوتا قهرمانی جام حذفی یه قهرمانی لیگ یه نائب قهرمانی رتبه هشتم با راه اهن همیشه در حال سقوط چند تا دیگه بگم؟؟؟
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    تو کی هستی که در مورد آقای احمدی نژاد صحبت می کنی ؟
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    دستشون درد نکنه. امیدوارم دیگه هیچ وقت به تیم ملی و پرسپولیس برنگردی.
  • arya ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    مشکل خود علی‌ دائی هستش که نه‌ رابطه خوبی‌ با پیشکسوتان و خبر نگاران داره، نه‌ نیمکت قوی داشت، نه‌ در تمرینات جدی بود یا دیر میامد و یا زیر سایه مینشست روزنامه می‌خوند، نه‌ با بازیکنهای بزرگ میتونه کار کنه، و نه‌ دوره مربیگری دیده. حالا این آقا میخواد اخراج هاش را سیاسی جلوه بده، به نظرم اصلا ربطی‌ نداره.اگر این عیوبی که اقا جواد اشاره کرده را بر طرف کند مینونه فرگوسن تیم پرسپولیس بشه
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    اقای دایی چرا نمیگی کیا وقتی هنوز کارت مربگری نداشتی گذاشتند روی نیمکت تیم ملی و اونجوری مردم رو از فوتبال زدی
  • sara ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    با تیتر خبر کلی حال کردم..
  • میثم ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    اقای دایی شما در زمان ریاست علی آبادی سرمربی تیم ملی شدی،در زمان ریاست علی آبادی و باخت تحقیر آمیز به عربستان اخراج شدی.بعد از چند ماه مدیریت حبیب کاشانی به پرسپولیس آمدی ویک سال ونیم بعد رفتی .حبیب کاشانی اصولگرا و حامی احمدی نژاد بود.رفتی راه آهن با مدیریت بابک زنجانی .بسیجی میلیاردر که حامی احمدی نژاد بود.ودر آخر مدیر عاملی رویانیان که از طرفداران احمدی نژاد بود به پرسپولیس برگشتی .وچون به عقیده خودتان به دستور احمدی نژاد برکنار شدی در انتخابات 88به او رای ندادی ولی با کمک حامیان او چند میلیارد کاسب شدی.
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    خب اونوقت خیلی زود بود تا مربی تیم ملی بشه. الان هم تو حد و اندازه های تیم های بزرگ نیست بهید بره با تیم هایی مثل نفت مسجد سلیمان شروع کنه.
  • علی ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    همش تقصیر حبیب کاشانی اگه زمانی که کرانچار سرمربی تیم پرسپولیس بود عوضش نمی کرد و علی دایی رو وارد باشگاه پرسپولیس نمی کرد الان وضع باشگاه این نبود با اومدن علی آقا چیزی که ما دیدیم همش تنش در تیم و بدون دست آورد مهم برای باشگاه ... در ضمن آقای دایی شما معلوم نشد چه طور سر مربی تیم ملی شدین در حالی که قرار بود قطبی سر مربی تیم ملی بشه ...و شما به دست آقای احمدی نژاد اخراج نشدین به دست عربستان با خوردن دو گل در آزادی در حالی که تیم اصلا خوب بازی نمی کرد اخراج شدین .... اما من شما رو به عنوان اسطوره همیشه دوست دارم ولی به نظرم سرمربی خوبی نیستید و همیشه تیم رو در مواقع حساس وارد حاشیه می کنید
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    به جرات تنها فردی که حرفه ای مربی گری بلده دایی است و از قدیم گفتن هر که بامش بیش برفش بیش ایشون نمی خواد حاشیه داشته باشه زیر دین کسی بره پس باید حذف بشه
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    واقعا کیف کردم و کلی خندیدم از این نظر.
  • ناشناس ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    در هر صورت علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیاست و برای همگان قابل احترام هستند و امیدواریم قدر این عزیز را بیشتر بدانیم .
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    الحمدلله. برو دنبال لاتی گری.بابا تو که دانش مربیگری نداری.فقط در فکر بی احترامی به بزرگترها وپول بیتالمال.کسی که تورا مربی کرد خیلی نادانتر از شماست.
  • امین ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    من یک استقلالی دو آتیشم مشکل فوتبال ما دایی و امثال دایی نیست مشکل فوتبال ما وجامعه ما افراد ساده لوحه هایی هستند که فکر میکنند دایی وامثال دایی باید از فوتبال برن آخه کجای دنیا رییس جمهور مربی انتخاب میکنه ساده اوحه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    تیکه ای که به احمدی نژاد انداختی هیلی باحال بود! دمت گرم
  • حسین قاسمی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    چه زود شادی هایی که با گلهای علی دایی می کردیم را فراموش کردیم، کلا" ما ایرانی ها همین طوری هستیم وهمیشه دوستدار قهرمان زنده هستیم. جدا" جای تاسف دارد که کسانیکه الفبای ورزش را هم نمی دانند به صرف پولدار بودن برای فوتبال و ورزش این مملکت تصمیم می گیرندومطمئن باشید با این رویه به هیچ کجا نخواهیم رسید .
  • افشین تهران ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    در حد یک بازیکن.
  • افشین تهران ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    بابا حرفه ای.مربی.اخر بین الملل.راستی کفتی کارت مربیگریشو کی گرفت؟درجش چنده/؟
  • افشین تهران ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    ساده لوح تویی که این اراجیف رو باور میکنی.
  • افشین تهران ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    برو دیکته تمرین کن که در بین شناسنامه دارهای باسواد حرف زدن برد برد یاد بگیری.
  • NATO ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    احمدی نژاد ههههههههههههههههه بهار انسانی
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    ساده لوح تویی که ادعای این بابا را باور میکنی. به قول دوستان احمدی نژاد دایی را برکنار نکرد بلکه عربستان با 2 گلی که به ایران زد دایی را برکنار کرد. مربی گری بلد نیست یه روز میگه احمدی نژاد نذاشت یه روز میگه رویانیان اخ یه روز میگه سیاسی اوخ...
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    ببینم برای باخت ها و اخراج های بعدی کیو پیدا میکنه؟ دیگه احمدی نژاد مظلوم نیست که سوار موج مخالفان هوچی گرش بشه...
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    حتی احمدی نژاد هم فهمید که به درد مربیگری نمیخوری!
  • سما ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    "چون دایی سرش را زیر پرچم هیچ کس به جز پرچم امام حسین (ع) قرار نمی‌دهد، مجیزگوی کسی نیست و حرف حق را می‌زند به همین خاطر این کار را با من کردند"!!! سلام با اینکه طرفدار ایشان هستم، ولی این جمله یعنی نتایج افتضاح تیمشان هیچ تاثیری در این برکناری نداشته است!؟؟
  • بیسواد ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    فشین تهرانی اصل داداش جون ما سواد داریم اما چیزی که زیاده اشتباه تایپی ، اما گویا شما نه عقل داری و نه سواد؟ فقط عقده عقده و عقده! مواظب باش کارت به روانشناس نکشی
  • سما ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    "چون دایی سرش را زیر پرچم هیچ کس به جز پرچم امام حسین (ع) قرار نمی‌دهد، مجیزگوی کسی نیست و حرف حق را می‌زند به همین خاطر این کار را با من کردند"!!! سلام با اینکه طرفدار ایشان هستم، ولی این جمله یعنی نتایج افتضاح تیمشان هیچ تاثیری در این برکناری نداشته است!؟؟
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    تو رو خدا دایی رو عوض نکنین تا یه کم با باختاش حال کنیم
  • سعید ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    دائی همیشه میگه که سفید امضأ میکنه یعنی‌ هر چی‌ دادین خدا برکت ولی‌ وقتی‌ که شغلش را که گرفت اونوقت هستش که باید چهره این پول دوست را دید.
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    خجالت و دایی ؟؟
  • بیژن ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    ببینم مهدی ، مرد هم گریه میکنه ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس