کد خبر 343629
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

سیاسی عنوان کرد: احساس کردیم که اگر دیر شود فرصت را برای قهرمانی پرسپولیس از دست می‌دهیم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا سیاسی پس از پایان جلسه هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص برکناری علی دایی، گفت: با توجه به نتایج اخیر، هیئت مدیره باشگاه تصمیم به برکناری دایی گرفت.  حمید درخشان امروز تیم را تحویل می‌گیرد تا کارش را آغاز کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که رحیمی مدعی شده که او باعث برکناری علی دایی شده، گفت: این تصمیم را من نگرفتم و تصمیمی بود که هیئت مدیره گرفت.

سیاسی در خصوص اظهارات رحیمی مبنی بر اینکه به مدیرعامل پرسپولیس گفته یا دایی را برکنار کن و یا خودت از مدیرعاملی پرسپولیس کنار می‌روی، خاطرنشان کرد: خدمت رحیمی گفتم که اگر مصوبات هیئت مدیره را اجرایی نکند از سمت خود برکنار خواهد شد. ضمن اینکه تا این لحظه علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه رحیمی مدعی شده که هیئت مدیره به لحاظ مالی به او فشار آورد، گفت: اصلا این‌طور نیست و این حرف را تایید نمی‌کنم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ قرارداد علی دایی که چیزی در حدود 4 میلیارد و 700 میلیون تومان است به او پرداخت می‌شود، تاکید کرد: قطعا دایی به حقوقی که دارد می‌رسد. او اسطوره و بزرگ فوتبال ما است اما مبلغ دقیق قرارداد او مشخص نیست چه مقدار است.

سیاسی بار دیگر در خصوص دلایل برکناری علی دایی از سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: احساس کردیم که اگر دیر شود فرصت را برای قهرمانی پرسپولیس از دست می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه که شما با توجه به پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل مسجدسلیمان سعی کردید که پیش از این دیدار علی دایی را برکنار کنید، گفت: اصلا چنین چیزی نیست و ما پیش از این نیز، بازی آسانی نیز داشتیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد فشار وزارت ورزش و جوانان برای برکناری دایی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در این مسئله نداشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    سیاسی چی کاره هست.؟؟؟؟؟ درود بر شرف علی دایی.......... دیدن پرسپولیس5 تا بازی ساده داره می ترسیدند علی دایی باشه.......دادنش به درخشان تا برد این 5 بازی به پای درخشان به حساب بیاد
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    بازيهاي اسان پرسپوليس تازه داره شروع ميشه.
  • مردی از تهران ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    دایی از فصل بعدت اگه بخواهی پول بگیری برات بد تموم میشه چون اون پوله صددرصد حرومته
  • slm ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    خاک تو سر کسایی که غیر ورزشی ها رو راه دادن به ورزش . فکر کرده اینم مثل بساز بندازه . . .
  • مردی از ایران ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    برو خانتان عمویی . کل 6 میلیارد حلاله حلاله . برو از هر کی می خوای سوال کن . تو که از احکام سر در نمیاری خواهشا اظهار نظر نکن . . .
  • نصیر ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    علی دایی هیچ وقت مربی طراز اولی نبوده، نیست و نخواهد شد. تصمیم هیئت مدیره درست بود. پرسپولیس دوره دایی بسیار متزلزل و پر نوسان بوده. آقای دایی عادت کرده هرجا هر جور کار کرد کسی چیزی نگه ول یایشون هرچی خواست علیه بقیه بگه! این نتایج ضعیف در شروع لیگ جای دفاع نگذاشته ایشون محترمانه و با عذرخواهی از طرفدارها باید استعفا می داد. ولی همیشه طلبکاره: چه وقتی با تیم ملی با مربی گری ایشون نتایج ضعیف گرفت و ذلیلانه حذف شد، چه وقتی پرسپولیس در دو فصل قبل با ایشون باخت های سنگین می داد و حتی رکورد گل خوردن هم می شکست، چه الان که گند زده به پرسپولیس و تیم بدون تاکتیک مشخص داره نتایج افتضاح میگیره. داداش مربی نیستی بچسب به بیزینس!
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    من از پرس پو لیس و کلا رنگ سرخ خوشم نمیاد. ولی در هر حال دایی افتخار ملی ماست.
  • سما ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    هر هیات مدیره ای میاد یک تصمیم اینجوری می گیره، با بدهی بیشتر تحویل بعدی میده!؟
  • داود ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    پرسپولیس؟ قهرمانی لیگ؟ در خواب بیند پنبه دانه
  • ایرانی ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    بحث احکام و قانون نیست . بحث اخلاقیاته . دنیزلی یه خارجی بود وقتی رفت بخشی از پول ساله قبلشم برگردوند . چرا باید پول زمانی که تو این تیم نیستنو بگیرن ؟؟ هرچند میدونیم وقتی پای گرفتن پول ، اونم از پرسپولیس وسط باشه ، دایی اخلاقیاتی نمیشناسه
  • ناشناس ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    یاشاسین علی دایی،اذربایجانین افتخاری
  • حامد ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    0 0
    نباید دایی را بیرون می کردند یه حرف بد بهشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس