قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در گفتگو با یک روزنامه اصلاح‌طلب با انتقاد از عملکرد روحانی در استیضاح فرجی دانا گفت: شایسته بود که از وی بیشتر دفاع شود و جای گله بود که چرا اینگونه با آقای فرجی دانا برخورد شد و یک دفاع قوی و محکمی از ایشان صورت نگرفت.

جای گله‌بود چرا از فرجی‌دانا دفاع قوی صورت نگرفت/ چوب اشتباهات دوستان در شورای شهر را خود و دیگران خوردند
به گزارش مشرق، رسول منتجب‌نیا عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با روزنامه آفتاب یزد با بیان اینکه مواضع، شعارها و صلابت و قاطعیت آقای روحانی خوب است، در عین حال اظهار داشت: اشتباهاتی موجب شد شعارهای آقای روحانی در بسیاری از زمینه‌ها در دولت جامه عمل نپوشد که از جمله این موارد می‌توان به وزارت کشور اشاره کرد که متولی سیاست داخلی است.

منتجب‌نیا افزود: زمانی که ضعف‌هایی در وزارت کشور دیده می‌شود به طور طبیعی نمی‌توان برای سیاست داخلی پشتوانه و حامی فرض کرد و در چنین شرایطی سیاست داخلی رها شده و طیف متکی به قدرت می‌توانند تاخت و تاز کرده و ضربه‌هایی را وارد کنند.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی ادامه داد: بارها عرض کرده‌ام آقای دکتر روحانی یا باید محکم پای مواضع خود بایستد و نه فقط حرف بزند بلکه مقدماتی فراهم کند که اعضای دولت با وی هماهنگ باشند و هر کدام که کوتاهی کردند با او برخورد کند.

وی به دولت توصیه کرد: اشکالی ندارد که دولت آقای روحانی به یکسری تغییرات دست بزند و ترمیم در کابینه و معاونین خود را هر کدام که با مواضع ایشان هماهنگ نیست را آغاز کند.

منتجب‌نیا یادآور شد: نتیجه این عمل به طور قطع پیروزی و رضایت مردم است؛ اما امر دوم این است که آقای روحانی می‌تواند کوتاه بیاید، خود را سرگرم سیاست خارجی کند و سیاست داخلی را رها کند و تنها حرف بزند، اما مقدمات و ابزارهای عمل را فراهم نکند که در این صورت قطعا موفق نخواهد بود.

منتجب‌نیا با انتقاد از عملکرد روحانی در استیضاح فرجی دانا گفت: در استیضاح فرجی دانا انتظار داشتم که آقای دکتر روحانی با لغو سفر اردبیل در مجلس حاضر شود و از وزیر خود محکم دفاع کند، وزیری که تنها جرمش این است که با آقای دکتر روحانی است و تنها می‌خواهد سیاست‌های ایشان را اجرایی کند، خب این وزیر شایسته و سزاوار این بود که همه از او دفاع کنند ... نباید افراد را سپر بلای خودمان قرار دهیم، کسی که فداکاری کرده و خواسته دانشگاه‌ها را از آن وضعیت نجات دهد.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی در ادامه دفاع خود از فرجی دانا می‌گوید: شایسته بود که از وی بیشتر دفاع شود و جای گله بود که چرا اینگونه با آقای فرجی دانا برخورد شد و یک دفاع قوی و محکمی از ایشان صورت نگرفت.

منتجب نیا همچنین با توهین به نمایندگان مجلس درباره استیضاح فرجی دانا می‌گوید: در شرایطی که اصولگرایان این افراد را (گروهی که فرجی دانا را استیضاح کردند) تندرو می‌دانند و اقای دکتر روحانی را فردی معتدل و تا حدی از جنس خود، چگونه تحت تأثیر این افراد قرار گرفتند؟ آیا اصولگرایان از خود نپرسیدند، آنهایی که تهمت زدند، توهین کردند و از تریبون مجلس صدای بی‌بی‌سی و آمریکا را برای خراب کردن وزیر یک دولت پخش کردند و همچنین شب‌نامه علیه رییس جمهور در صحن مجلس منتشر کردند، صلاحیت نمایندگی و اظهار نظر کردن ندارند تا چه برسد به اینکه افراد تحت تأثیر آنان قرار گیرند و بر اساس خواست آنان رأی دهند!

منتجب‌نیا همچنین درباره شکست اصلاح‌طلبان در شورای شهر می‌گوید: متأسفانه دوستان بد تصمیم گرفتند، اشتباه کردند ... چوب اشتباهشان را خود و دیگران می‌خورند ... ما باید از این تجربه‌ها برای آینده استفاده کنیم و روی افراد سست عنصر که مقام و پست آنها را می‌لغزاند و از مسیر خارج می‌کند، حساب باز نکنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افتخاری ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    منتجب نیا ؟! شما امتحانتان را پس دادید ؟! لطفا بگذارید روحانی کار مردم را انجام بدهد و چوب لای چرخ دولت نگذارید
  • منصف ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    مگه آقای فرجی دانا با عملکردشان جایی برای دفاع گذاشته بود
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    فلانی حرصش گرفته مورچه گازش گرفته !!!
  • علی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    جای گله از مسوولین نظام است که هنوز یه مسببین فتنه 88 مثل همین اقای که گاهگای پاریزیت می اندازد اجازه حرف زدن میدهند!!! ازادی بیان غیر از تشویش اذهان عمومی است
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    چه رویی دارند بعضی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس