کد خبر 343090
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

زن ۳۳ ساله اي در پي درگيري با همسرش، از طبقه سوم يک ساختمان در مشهد سقوط کرد و جان سپرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، نيمه شب شنبه گذشته، تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران انتظامي از مرگ زني خبر دادند که از طبقه سوم ساختماني در بولوار طبرسي شمالي سقوط کرده بود. در پي دريافت اين خبر و با توجه به مشکوک بودن ماجراي سقوط، بلافاصله قاضي ويژه قتل عمد عازم محل حادثه شد و به تحقيق در اين باره پرداخت.

بررسي ها مشخص کرد زن ۳۳ ساله پس از سقوط از ساختمان با اتاق يک دستگاه وانت پيکان برخورد کرده است.

در همين حال همسر متوفي ادعا کرد: ما به خاطر اختلافات خانوادگي با يکديگر درگير شديم و او قصد داشت خودش را از ساختمان پرت کند که من او را گرفتم و ۲ بار ضرباتي به صورتش زدم ولي او خودش را از ساختمان پرت کرد.

اين گزارش حاکي است: با توجه به اين که در مراحل اوليه تحقيقات، اظهارات همسر متوفي با شواهد موجود در صحنه حادثه مطابقت نداشت، قاضي سيدجواد حسيني دستور بازداشت موقت وي را صادر کرد تا علت دقيق مرگ زن جوان مورد بررسي قرار گيرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    چیه مشرق , نکنه به جای شوهره تو هلش دادی که نظرمو منتشر نکردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس