کد خبر 342141
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال گفت: محمد مایلی کهن ادعاهای نادرستی را در مورد کی‌روش مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، پس از مصاحبه محمد مایلی‌کهن مهرداد خانبان از اعضای کادرفنی تیم ملی خواهان پاسخگویی به اظهارات وی شد و در این باره گفت: سه سال پیش زمانی که فدراسیون فوتبال شرایط مالی مناسبی نداشت و حقوق کادر تیم ملی فوتبال 5- 6 ماهی به تعویق افتاده بود، کارلوس کی‌روش در هتل اسپیناس تمامی اعضای کادر فنی شامل مربیان ایرانی و خارجی را فراخواند و داخل اتاق خودش مبلغی را درون پاکت به عنوان قرض به آنها پرداخت کرد.

وی افزود: من با آنکه به این پول نیاز نداشتم اما به احترام کی‌روش آن پول را گرفتم و 5- 6 روز بعد بازگرداندم. فرد دیگری هم در کادر پزشکی داشتیم که این پول را بعد از 2 سال بازگرداند اما فردی که مایلی کهن از او یاد کرده در آن زمان عنوان کرد که به دلیل فعالیتش در جایی دیگر و اینکه حضور در تیم ملی شغل سومش است نیازی به این پول ندارد و آن را نگرفت.

آنالیزور تیم ملی فوتبال تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی خریدنی نیستند اما اگر این اتفاق ملاک خریدنی بودن است، پس شاید مایلی کهن که با پیراهن کالیفورنیا عکس انداخته و به آن افتخار می‌کند را هم با آن پیراهن خریدند.

خانبان ادامه داد: قصد پاسخ دادن به مایلی کهن را نداشتم اما در حمایت از کادر فنی تیم ملی فوتبال که مورد تهمت قرار گرفتند بر خودم واجب دانستم که پاسخ او را بدهم. ضمن اینکه باید بگویم فردی که مایلی کهن از او یاد کرده 2 سال و نیم بعد از ماجرای قرض دادن پول توسط کی‌روش از  تیم ملی کنار گذاشته شد.

وی یادآور شد: آرین قاسمی مترجم کی‌روش می‌تواند شهادت دهد پیش از سه بازی پایانی مقدماتی جام جهانی زمانی که مایلی کهن به همراه فرامرز ظلی و علی چینی بر سر تمرین تیم ملی آمده بودند، مایلی کهن به کی‌روش گفته بود که تمرینات او را دیده و دلش روشن است که با این شرایط تیم ملی موفق خواهد شد؛ اکنون چگونه همان کی‌روش بد شده است؟

آنالیزور تیم ملی ادامه داد: زمانی مایلی کهن دستیارش باغ آبادی را بر سر تمرینات تیم ملی می‌فرستاد و او خواهش می‌کرد که فیلم‌های تمرین کی‌روش در اختیارش قرار بگیرد و اکنون علیه همان کی‌روش و کادر فنی او تهمت‌های دروغین مطرح می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس