کد خبر 343023
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵

چند مقام بلندپایه آمریکایی به منظور تشویق مقامات کُرد به مشارکت در دولت آینده عراق، با مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان و شماری دیگر از مسؤولان این اقلیم دیدار و گفت وگو کرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از"سومریه نیوز"، "برت مک گرت" دستیار وزیر امور خارجه آمریکا، به همراه سرکنسول این کشور در اربیل امروز در نشستی با "مسعود بارزانی" رئیس اقلیم کردستان عراق و دیگر مسئولان این اقیلیم با هدف تشویق کردهای عراق برای مشارکت در دولت جدید این کشور، بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار دستیار وزیر امور خارجه آمریکا با "مسعود بارزانی" رئیس، "نیچروان بارزانی" نخست وزیر، "نیشروان مصطفی" رئیس جنبش تغییر اقلیم کردستان عراق و همچنین "محمد فرج و علی بابیر" دبیر کل اتحاد اسلامی کردستان عراق و رئیس جماعت اسلامی کردستان به رایزنی پرداخت.

خاطرنشان می شود که پارلمان عراق دیروز یک شنبه، ساعت 8 امشب را زمان برگزاری جلسه رای اعتماد پارلمان به دولت جدید، تعیین کرده بود و به گفته یک منبع از پارلمان عراق، "حیدر العبادی" مامور تشکیل کابینه، لیست ترکیب دولت جدید را تقدیم "سلیم الجبوری" رئیس پارلمان این کشور، کرده است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    کردستان همواره مکان و اشیانه تروریست بوده و خواهد بود الانم که تبدیل شده به اسراییل دوم و چشم امید صهیونیسم.. pkk pjk ودیگر گروهای تروریستی که کشور ما و منطقه مدتهاست با اون سرو کار داره از میکروبی به نام کردستان تغذیه میشه بارزانی هم تروریست... ما شهدای خودمون تو هشت سال دفاع مقدس و بعد از اون تا همین امروز هم که هر از چند گاه شهدایی میدیم رو هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد و اکراد جزای خونها یی رو که ریختن روزی خواهند داد...حالا فعلا برن به سمت امریکا واسراییل ... کردستان =اسراییل کردستان معدن قاچاق مواد مخدر و ترانزیت مشروبات الکلی..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس