خبرگزاری تسنیم: با تغییر قرعه وزن ۷۰ کیلوگرم، ترکیب رقبای حسین‌خانی به سود این کشتی‌گیر عوض شد. printنسخه قابل چاپ

به گزارش مشرق، پس از وزن‌کشی وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد احتمال برخورد کشتی‌گیر ایران و حریف رژیم صهیونیستی در دور دوم بسیار زیاد بود اما به دلیل سر وزن نرسیدن یکی از کشتی‌گیران وزن 70 کیلوگرم قرعه این وزن بهم خورد تا این احتمال به کلی ار بین برود.

رضا لایق مربی تیم ملی کشتی آزاد در این خصوص گفت: در قرعه ابتدایی وزن 70 کیلوگرم در دور دوم احتمال برخورد مصطفی حسین‌خانی با رقیب رژیم صهیونیستی وجود داشت اما با به سر وزن نرسیدن یک کشتی‌گیر، قرعه این وزن به هم خورد و مقرر شدحسین‌خانی با رقبای دیگری سرشاخ شود.

وی ادامه داد: این خبر خوشحال کننده بود و جدول نیز به هم خورد. امیدوارم حسین‌خانی که تلاش زیادی را در این چند ماه انجام داده بتواند با این روحیه مناسب کشتی خوبی را نیز ارائه دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    عزیز این نوع جمله بندی در فا سی درست نیست! قرعه این وزن بهم خورد تا این احتمال به کلی ار بین برود. فعل "برود" در وجه التزامی بکار رفته یعنی مورد1 با قصد قبلی بمنظور رسیدن به مورد 2 صورت گرفته! آیا برای از بین رفتن احتمال بوده که قرعه بهم خورده؟ واضح است که قصدی در این کار نبوده ولی جمله مبین قصد است. همین نوع جمله در انگلیسی با کاربرد مصدرساخته میشود! و دیگر وجه التزامی نخواهد داشت بلکه توالی دو چیز را میرساند. بگوییم: قرعه این وزن بهم خورد در نتیجه( یا در پی آن) این احتمال به کلی از بین رفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس