مراسم وزن‌کشی چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر امروز در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد.

به گزارش مشرق، وزن‌کشی 4 وزن از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد و شاگردان رسول خادم رقبای خود را شناختند.

نتایج وزن کشی به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم که 30 کشتی‌گیر حضور دارند حسن رحیمی در دور نخست به مصاف پدرو میجاس از ونزوئلا می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد با برنده ویکتور لبدوف از روسیه و مارسل اوالد از آلمان می‌رود.

در گروه رحیمی احمدنبی گواراتزیلوف از آذربایجان، میکولا عیوضیان از اوکراین، یانگ کیونگ ایل از کره شمالی، یوکی تاکاهاشی از ژاپن و آلتینبک آلیمبایف از قرقیزستان حضور دارند.

در وزن 70 کیلوگرم که 29 کشتی‌گیر حضور دارند مصطفی حسین‌خانی در دور نخست به مصاف میروسلاو کایروف از بلغارستان می‌رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده بک زاد عبدالرحمن اف از ازبکستان و زامبر گولیاس از مجارستان می‌رود.

در گروه حسین‌خانی کشتی‌گیران مطرحی همچون روسلان دبیرگادجیف از آذربایجان، و یاکوب گور از ترکیه حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم که 38 نفر حضور دارند، محمدحسین محمدیان در دور اول به مصاف کشتی‌گیری از برزیل می‌رود و در دور دوم با برنده کشتی‌گیران آمریکا و ترکمنستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی در دور نخست با الکساندر خوتسانویسکی از اوکراین مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده ژو دنگ از چین و اوکا تومویوکی از ژاپن می‌رود. در این وزن 26 نفر حضور دارند. در گروه قاسمی کشتی‌گیران مطرحی همچون قربان قربان‌اف از ازبکستان و حاجی مراد گاتسالوف از روسیه حضور دارند.

رقابت‌های چهار وزن نخست از ساعت 8:30 فردا (دوشنبه) در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.
منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس