کد خبر 342373
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

وکیل مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس باطل شدن کارت پایان خدمت این بازیکن را دروغ دانست.

به گزارش مشرق، پس از صدور بیانیه نظام وظیفه عمومی مبنی بر باطل شدن کارت معافیت 13 بازیکن فوتبال برخی رسانه‌های گمانه‌زنی خود را برای پیدا کردن نام این 13 بازیکن آغاز کردند و در این بین نام حسین ماهینی نیز به عنوان بازیکنی اعلام شد که کارت معافیتش باطل شده است.

حتی از سوی وکیل این بازیکن که عنوان می‌شود با علی دایی رابطه خوبی دارد نقل شده بود به سرمربی پرسپولیس گفته بازی با تراکتورسازی آخرین بازی ماهینی برای این تیم بوده و او دیگر نمی‌تواند سرخپوشان را در این فصل همراهی کند.

عبدالصمد ابراهیمی، وکیل حسین ماهینی در این خصوص گفت: تا به حال چنین حرفی نزده‌ام و در این چند روز به هیچ‌وجه تماسی با دایی نداشته‌ام که بگویم دیدار با تراکتورسازی آخرین بازی ماهینی برای پرسپولیس است.

وی افزود: درست است که من با دایی دوست هستم و رابطه نزدیکی هم با او دارم اما در این چند روز نه دایی از من سؤالی پرسیده و نه در خصوص او با دایی صحبت کرده‌ام.

وکیل مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه کارت حسین ماهینی باطل نشده و این موضوع دروغ است، اظهار داشت: هرکسی که بخواهد معافیت پزشکی بگیرد باید به شواری عالی پزشکی نظام وظیفه برود تا وضعیتش بررسی شود. روزی هم که قرار باشد کارت معافیت او را باطل کنند، نظام وظیفه باید به این یقین و باور برسد که فردی که کارت معافیت دارد سالم بوده و مشکلی ندارد. این موضوع نیز باید در شواری عالی پزشکی بررسی شود و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد نمی‌توان کارت معافیت کسی را باطل کرد.

ابراهیمی یادآور شد: حسین ماهینی اکنون جزو نفراتی است که برای حضور در شواری عالی پزشکی نوبت گرفته اما هنوز نوبت او فرا نرسیده است. این شورا فقط در روزهای سه‌شنبه فعال است که در آن فقط ماهینی و بازیکنان حضور پیدا نمی‌کنند و مردم زیادی در نوبت هستند که شاید تا نوبت به او برسد کمی زمان ببرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بيژن ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    دشمنان دائي وپرسپوليس سخت در فعاليتند اين تيم بزرگ رابه حاشيه ببرند. زهي باطل كه هواداران پرسپوليس در هر زمان پشتيبان اين نگين درخشان وبازيكنان متعهدآن هستند.
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    ببین علی داربی با صحبتاش درمورد کارت خدمت چه جنجالی به پا کرد و کاسه کوزه همه شکست فعلا" که دود تو چشم خودش رفته
  • محمد ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    خيلي جالبه کسي که معافيت پزشکي داره يعني حداقل يک عضو از بدنش معلوله اون وقت چطوري توي سطح حرفه‌اي ميخواد فوتبال بازي کنه و ميلياري هم دستمزد بگيره واقعا خنده داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس