کد خبر 340615
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

معاون درمان وزارت بهداشت و دبیر ستاد کشوری برنامه طرح تحول نظام سلامت گفت: بسته بهداشتی طرح تحول نظام سلامت امروز در اجلاس روسای دانشگاههای علوم پزشکی با حضور وزیر بهداشت، ابلاغ و اجرایی می‌شود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دکتر محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت و دبیر ستاد کشوری برنامه طرح تحول نظام سلامت، افزود: جزئیات بسته بهداشتی طرح تحول سلامت امروز پس از بحث و بررسی با روسای دانشگاههای علوم پزشکی اعلام می شود.

وی گفت: همان طور که قبلاً اعلام شده است، در بسته بهداشتی طرح تحول نظام سلامت، تکمیل و تجهیز شبکه بهداشتی سراسر کشور، ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی در حاشیه شهرها برای ارائه خدمات به 8.5 میلیون حاشیه نشین از طریق خرید خدمت، اجرای پزشک خانواده در شهرهای زیر 20 هزار نفر و حاشیه شهرها، اجرای برنامه ترویج خودمراقبتی و اصلاح سبک زندگی و نیز برنامه ملی کنترل بیماریهای غیر واگیر اجرایی می شود.

آقاجانی در ارتباط با دلایل تاخیر در اجرای فاز بهداشتی طرح تحول نظام سلامت، افزود: تمهیدات لازم برای تأمین بودجه این بخش اندیشیده شده است و جای نگرانی نیست.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس