کد خبر 339932
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

نبرد قهرمانانه‌ای که بار دیگر فلسطین را به مسئله‌ی اصلی جهان اسلام تبدیل کرد و خباثت دشمن اصلی مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را بار دیگر نمایان ساخت.

به گزاش مشرق، با به وقوع پیوستن نبرد سوم غزه که بار دیگر اقتدار و شجاعت گروه‌های مقاومت اسلامی را در برابر خوی توحش و کودک‌کشی سگ هار و گرگ درنده‌ی منطقه به نمایش گذاشت، دستاورد و برگ برنده‌ی جدیدی را در کارنامه‌ی محور مقاومت اسلامی به ثبت رساند.

نبرد قهرمانانه‌ای که بار دیگر فلسطین را به مسئله‌ی اصلی جهان اسلام تبدیل کرد و خباثت دشمن اصلی مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را بار دیگر نمایان ساخت. رژیم صهیونیستی که با تحرکات دشمن فرعی مسلمانان یعنی گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه، در حاشیه‌ای از امنیت به سر می‌برد و صورت بندی فتنه‌ی مذهبی در منطقه را به امید فراموشی دشمن مشترک مسلمانان دنبال می‌کرد، به یکباره در نبرد 51 روزه‌ی غزه، شکست سنگین و جبران‌ناپذیری را از سوی گروه‌های مقاومت اسلامی پذیرا شد و ضمن نرسیدن این رژیم به هیچ یک از اهدافش، تا مدت‌ها باید پس لرزه‌های چنین شکستی را متحمل شود.

«واکاوی ابعاد و پیامدهای نبرد سوم غزه»+دانلود

در همین راستا و با توجه به اهمیت و ارزش راهبردی چنین نبردی، اندیشکده راهبردی تبیین اثر پیش رو را در جهت واکاوی ابعاد، لایه‌ها و دستاوردهای پیروزی جدید محور مقاومت، تقدیم خوانندگان گرامی می‌نماید.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس