کد خبر 339792
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵

هوراسیو موراتوره آرژانتینی در کنگره فدراسیون بین المللی بسکتبال که در سویا اسپانیا برگزار شد، به عنوان رئیس این نهاد انتخاب شد.

به گزارش مشرق، هوراسیو موراتوره آرژانتینی که از سال 2010 نایب رئیس فدراسیون بین المللی بسکتبال بود، در کنگره این فدراسیون که در شهر سویا اسپانیا برگزار شد، به عنوان رئیس این نهاد ورزشی بین المللی انتخاب شد.
موراتوره آرژانتینی در شرایطی به ریاست فدراسیون بین المللی بسکتبال دست یافته است که مسابقات جهانی بسکتبال روز شنبه آغاز خواهد شد.
موراتوره که شصت و دو سال دارد به اتفاق آرای یکصد و شانزده نماینده فدراسیون های بسکتبال کشورهای مختلف به عنوان رئیس جدید فدراسیون بین المللی بستکتبال انتخاب شد. مسئولان فدراسیون بین المللی بسکتبال ماه نوامبر گذشته اعلام کرده بودند که موراتوره آرژانتینی جانشین ایوان منینی فرانسوی خواهد شد. منینی چهار سال پیش در کنگره فدراسیون بین المللی بسکتبال که در ترکیه برگزار شده بود به عنوان رئیس این نهاد ورزشی بین المللی انتخاب شده بود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از سویا، موراتوره که در گذشته ریاست کنفدراسیون بسکتبال منطقه آمریکای جنوبی را بر عهده داشته است، پس از انتخاب در راس فدراسیون بین المللی بسکتبال اعلام کرد: quotation mark هر جا که باشم تلاش و مبارزه برای توسعه بسکتبال در جهان اولویت من خواهد بود. quotation mark
نشست آتی دفتر مرکزی فدراسیون بین المللی بسکتبال سیزدهم سپتامبر در مادرید برگزار خواهد شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس