کد خبر 337975
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

نماینده «نوپو» در مسابقات «چترریزی» ارتش‌های جهان شرکت می‌کند.

به گزارش مشرق،  سرهنگ حسین امجدیان با اشاره به موفقیت واحد رهایی گروگان در رشته چترریزی در میان دیگر نمایندگان نیروهای مسلح کشورمان اظهار داشت: با توجه به سطح بالای آموزش در واحد رهایی گروگان یگان ویژه ناجا، امسال یکی از ماموران این یگان موفق شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات سیزم جهانی در رشته چترریزی حاضر شود.

فرمانده واحد رهایی گروگان، موسوم به نوپو ادامه داد:‌ این مسابقات ماه آینده به میزبانی کشور اندونزی برگزار می‌شود و با نمایندگان دیگر نظامیان حاضر در این مسابقات به رقابت خواهد پرداخت.

وی افزود:‌ رشته «چترریزی» یکی از آموزش‌های تخصصی در واحد رهایی گروگان یگان ویژه ناجا است که در آن علاوه بر فرود نقطه‌ای، نحوه انجام حرکات نمایشی و زمان سقوط آزاد نیز، نشان دهنده میزان مهارت فرد است.

امجدیان در پایان به میزان مهارت نیروهای واحد رهایی گروگان در رشته چتربازی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پرش از سکوی ثابت یا در اصطلاح «بیس جامپ» نیازمند مهارت خاصی است ولی نیروهای نوپو در این زمینه نیز آموزش‌های ویژه‌ای را گذرانده‌اند و تاکنون 3 تن از آن‌ها اقدام به پرش از برج میلاد کرده‌اند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس