کد خبر 336241
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

رئیس مرکز درمان ناباروری هلال احمر(رویش) با بیان اینکه سالانه ۱۷ درصد به زوج‌های نابارور ایرانی افزوده می‌شود، گفت: زیر پوشش بیمه رفتن درمان‌های ناباروری می‌تواند نیاز امروز جامعه به افزایش جمعیت را برطرف کند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حمید چوبینه رئیس مرکز درمان ناباروری رویش وابسته به هلال احمر در مراسم تولد اولین نوزاد متولد شده به روش میکرواینجکشن در این مرکز گفت: از زمانی که درمان ناباروری در دنیا آغاز شده است تاکنون بیش از 5 میلیون نوزاد به خانواده‌ها هدیه شده است.

وی با بیان اینکه اولین نوزاد متولدشده با استفاده از درمان‌های ناباروری در یزد، اکنون خود صاحب فرزند شده است، گفت: ما در جامعه 3 میلیون زوج نابارور داریم که البته این آمار مربوط به چندین سال گذشته است و هر ساله  17 درصد به این 3 میلیون افزوده می‌شود.

رئیس مرکز درمان ناباروری رویش در مورد روش‌های درمان و هزینه‌های آن گفت: در مرکز رویش روش‌های مختلفی انجام می‌شود و هزینه‌های آن از 300 هزار تومان برای درمان ساده شروع و به صورت پلکانی برای درمان‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: روش درمان ناباروری نیاز به تکرار و صرف هزینه دارد و اگر حمایت‌های دولتی از درمان ناباروری انجام شود، سیاست‌های افزایش جمعیت نیز رعایت شده و 5 تا 6 میلیون نفر به جمعیت جامعه افزوده خواهد شد.

به گفته چوبینه ایران در روش‌های درمانی ناباروری صاحب سبک است، به طوری که کشورهای منطقه به خاطر تبحر و همین طور قرابت‌های فرهنگی به مراکز درمان ناباروری ایران مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به یک ساله شدن مرکز درمان ناباروری رویش گفت: طی این مدت 250 زوج جوان برای درمان به ما مراجعه کرده‌اند که اکنون پس از گذشت 365 روز 80 نفر از آنها در انتظار تولد فرزندشان هستند.

رئیس مرکز درمان ناباروری رویش خاطرنشان کرد: درمان ناباروری صرفاً به منظور تولد نوزاد نیست بلکه می‌توان در درمان‌های خاص مانع تولد نوزادان دارای اختلالات ژنتیکی نیز شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    تقصیر روغن پالمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس