کد خبر 335944
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

قهرمانان رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال دختران دانش‌آموز مقطع متوسطه اول مشخص شدند.

به گزارش مشرق، بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اول در چهار رشته ورزشی و به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد.

رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال چهار رشته این دوره از رقابتها بودند که قهرمانان آن پس از برگزاری مسابقات متعدد مشخص شد.

*«کرمانشاه» قهرمان فوتسال دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شد
در پایان مسابقات فوتسال دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اول کشور، تیم استان کرمانشاه در دیدار پایانی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 حریف خود فارس را از پیش رو بردارد و عنوان نخست را از آن خود کند.

در دیدار رده‌بندی هم تهران با پیروزی 4 به صفر در مقابل آذربایجان شرقی عنوان سوم را تصاحب کرد.

*«اصفهان» قهرمان مسابقات والیبال دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شد
در دیدار پایانی مسابقات والیبال این دوره از بازی‌ها، تیم اصفهان با نتیجه دو بر صفر حریف خود شهرستان‌های تهران را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در دیدار رده‌بندی این مسابقات نیز تیم فارس با همین نتیجه تهران را شکست داد و سوم شد.

*«تهران» قهرمان مسابقات بسکتبال دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شد
رقابت‌های بسکتبال این دوره از مسابقات با راهیابی دو تیم تهران و البرز به دیدار فینال و پیروزی 42 به 23 تهران در مقابل حریف خود و کسب عنوان قهرمانی این تیم به پایان رسید.

گفتنی است، تیم‌های خراسان رضوی و قزوین نیز برگزار کننده دیدار رده‌بندی بودند که در این مسابقه خراسان رضوی موفق شد با نتیجه 31 به 28 حریف خود را شکست داده و مقام سوم مسابقات را کسب کند.

*«اصفهان» قهرمان مسابقات هندبال دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شد
رقابت‌های هندبال این دوره از مسابقات با برگزاری دیدار فینال ادامه یافت و براساس آن تیم اصفهان با پیروزی 16 به 12 مقابل آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در دیدار رده‌بندی هم تیم تهران با حساب 10 به 12 مغلوب البرز شد و به این ترتیب تیم استان البرز مقام سومی رقابتهای هندبال دانش‌آموزان دختر در مقطع متوسطه اول را کسب کرد.

*«فارس» قهرمان مسابقات دوومیدانی دانش‌آموزان دختر ابتدایی شد
در مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان دختر ابتدایی کشور تیم استان فارس با کسب ۴۳ امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست یافت و تیم استان خراسان رضوی با کسب ۳۰ امتیاز دوم شد و تیم استان اصفهان با کسب ۲۸ امتیاز حائز رتبه سوم این مسابقات شد.

اعضای تیم دانش‌آموزان ابتدایی استان فارس که قهرمان این مسابقات شدند را فاطمه جهرمی، مریم بابایی، زهرا غلباش، مهسا هریسی، مریم بشارت و پارمیس رحیمی تشکیل دادند.

همچنین اعضای تیم دانش‌آموزان ابتدایی استان خراسان رضوی که به مقام دوم این مسابقات رسید را آتنا عبدالله‌پور، سحر پرهیزگار، مریم قادری، فاطمه شرفی، سحر سیدآبادی و نگار علی‌محمدی تشکیل دادند.

اعضای تیم استان اصفهان که مقام سومی مسابقات دوومیدانی را کسب کردند را فاطمه علیزاده، زهره ظفریان، صدف صادقی، کوثر رئیسی، لیلا قندانی و صبا کرمی تشکیل دادند.
همچنین سحر پرهیزگار از استان خراسان رضوی با کسب ۲ مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات دو و میدانی بیست و پنجمین دوره رقابتهای ورزشی دانش‌آموزان دختر ابتدایی کشور دست یافت.

*تهران قهرمان مسابقات شنا دانش‌آموزان دختر ابتدایی کشور شد
بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در مقطع ابتدایی و در رشته شنا به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و تیم‌های برتر مشخص شدند.

بر این اساس تیم تهران با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه نخست مسابقات شنا دانش‌آموزان دختر ابتدایی کشور شد.

همچنین تیم استان البرز مقام دوم و تیم استان فارس موفق به کسب سکوی سوم این رقابتها شدند.

در پایان نیز وانیا ملک زاهدی، ستایش پورتالاری و مریم شیخ علی‌زاده هر سه از تهران به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات ورزشی دختران مقطع ابتدایی در رشته شنا معرفی شدند.

منبع: فدراسیون ورزش مدارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس