دانش آموز ملی پوش تیم هندبال اصفهان معتقد است سطح آمادگی جسمانی بازیکنان ایران نسبت به کشورهای آسیایی پایین تر است اما از نظر فنی و تکنیکی نسبت به بسیاری از آن ها برتری دارند.

به گزارش مشرق، افسانه بهجت آبادی که با تیم هندبال اصفهان در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه کشور در مشهد حضور یافته، اظهار کرد: با آمادگی کامل به مشهد آمده‌ایم و با توجه به قهرمانی دانش آموزان دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول اصفهان در مسابقات هندبال، همه از ما توقع قهرمانی دارند و برای اول شدن به میدان می رویم.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان مهد هندبال ایران بوده و همیشه نمایندگانی در تیم ملی دارد، خاطرنشان کرد: تیم های هندبال این استان در رده‌های مختلف همیشه عملکرد خوبی داشته و می توانند ملی پوشان بیشتری داشته باشند و امیدواریم از این پس توجه بیشتری به هندبالیست‌های اصفهانی بشود.

وی که حدود یکسال است به عضویت تیم ملی نوجوانان درآمده، گفت: سال گذشته در مسابقات نوجوانان آسیا و مقدماتی جهانی در تایلند حضور یافتیم اما متاسفانه به دلایلی که گفتم موفق به کسب مقام و راهیابی به مسابقات جهانی نشدیم. فاصله هندبال بانوان ایران با کشورهایی مثل کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان بسیار زیاد است اما از نظر فنی از کشورهایی مثل چین، آذربایجان، تایلند و ازبکستان پیشی گرفته ایم و تنها از نظر بدنی و آمادگی جسمانی از آنها ضعیف تر هستیم.

بهجت آبادی در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت در رشته هندبال برای بانوان سخت نیست، تصریح کرد: اگر در هر کاری تلاش کنیم موفق می شویم چون خواستن توانستن است و با اینکه هندبال رشته ای قدرتی و سرعتی است اما بانوان ایران به خوبی از پس آن برمی آیند.

این ملی پوش هندبال یادآور شد: اگر در رشته هندبال برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم، تیم ها را از پایه تقویت کنیم و فدراسیون هم حمایت های خوبی داشته باشد به طور قطع در این رشته هم به موفقیت های چشمگیری می‌رسیم.

منبع: فدراسیون ورزش مدارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس