کد خبر 335345
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

قهرمانی تیم تنیس روی میز تهران و تیم بدمینتون استان زنجان در مجموع تیمی در رقابت های پسران دانش آموز متوسطه اول به میزبانی اردوگاه شهید چمران رامسر رقم خورد.

به گزارش مشرق، پس از اتمام ماراتن پسران مقطع متوسطه اول در دو رشته تنیس روی میز و بدمینتون در سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور پس از چهار روز رقابت فشرده تیم های برتر هر رشته مشخص شدند.

بنابر اعلام علیپور ناظر فنی مسابقات تنیس روی میز در رده بندی نهایی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها پس از تهران که به مقام قهرمانی رسید، تیم استان البرز موفق به کسب نشان نقره شد ضمن اینکه تیم های استان مازندران و مرکزی به صورت مشترک به عنوان سوم تنیس روی میز دست یافتند.

اما بنا به اعلام عرب سرپرست فنی رقابت‌های بدمینتون، تیم استان زنجان در مجموع تیمی کاپ قهرمانی را از آن خود کرد، استان قم به مقام دوم رسید و تیم استان آذربایجان غربی مقام سومی را به دست آورد.

اما در بخش اخلاق رقابت‌ها، کمیته تخصصی اخلاق تیم استان مازندران را در رشته بدمینتون و استان خوزستان را در رشته تنیس روی میز به عنوان تیم‌های برتر اخلاق این رقابت ها معرفی کرد.

گفتنی است استان مازندران در اردوگاه زیبای شهید چمران از یکشنبه 12 مرداد لغایت سه شنبه 15مرداد ماه میزبان بخش اول رقابت های بدمینتون و تنیس روی میز دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول کشور بود.

منبع: فدراسیون ورزش مدارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس