کد خبر 335217
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با وجود تأکید بر فروشی نبودن هافبک دفاعی آلمانی تیمش خود بر شایعه جدایی او از کهکشانی‌ها دامن زد.

به گزارش مشرق، نشریه مارکای اسپانیا در گزارشی نوشت: شمارش معکوس برای پایان روزهای حضور سامی خدیرا در رئال مادرید آغاز شد وقتی که کارلو آنچلوتی در اقدامی تأمل‌برانگیز ترجیح داد که این بازیکن آلمان را از ترکیب اصلی تیمش برابر رویارویی با سویا در سوپرجام اروپا کنار بگذارد و به نوعی ثابت کند که هافبک دفاعی آلمان قهرمان جام جهانی 2014 برای او چیزی جز یک بازیکن مازاد نیست.

با خرید تونی کروس از بایرن مونیخ، کسی که برابر سویا از ابتدا به میدان رفت، کارلتو نشان داد که خدیرا از این پس برای باز‌پس‌گیری جایگاه خود در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها کار سختی دارد. آنچلوتی نشان داد که کروس و لوکا مودریچ را به عنوان زوج خط میانی ارجح او هستند و این در حالی بود که او خدیرا را حتی در فهرست 19 نفره بازیکنانش هم قرار نداد و در عوض آسیر آیارامندی را به جای مودریچ راهی زمین بازی کرد.

اگرچه به نظر می‌رسد که چند پیشنهاد از سوی تیم‌های اروپایی برای جذب خدیرا به کهکشانی‌ها شده است اما هنوز هیچ خبری مبنی انتقال قطعی او منتشر نشده است و روز قبل از بازی هم آنچلوتی گفت که برنامه‌ای برای فروش هافبک پیشین اشتوتگارت ندارد. ناگفته نماند که کهکشانی‌ها سابقه فروش بازیکن در آخرین ساعت بازار نقل‌وانتقالات را هم دارند
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس