کد خبر 337258
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص جدایی هافبک دفاعی کهکشانی‌ها از این تیم تا پایان بازار نقل‌وانتقالات تابستان امسال وجود داشت در آستانه تبدیل شدن به واقعیت قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید یک بار دیگر ثابت کرد که برای برنامه‌هایش در فصل جدید فوتبال اسپانیا به سامی خدیرا، هافبک دفاعی آلمانی خود نیازی ندارد.

کارلتو که هفته پیش برای بازی برابر سویا در سوپرجام اروپا هم ترجیح داد از سامی خدیرا استفاده نکند و حتی نام او را در لیست 23 نفره بازیکنانش قرار نداده بود، شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی رفت سوپرجام اسپانیا دوباره او را در ترکیب قرار نداد تا عملاً مازاد بودنش را اعلام کند.

نیمکت‌نشینی‌های پیاپی خدیرا در رئال مادرید در حالی است که از چندی پیش رسانه‌های اسپانیایی شروع به گمانه‌زنی درباره آینده او کرده‌اند و تیم‌هایی مانند آرسنال، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان مقاصد بعدی او معرفی کرده‌اند هرچند که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال تأکید کرده فعلاً برنامه‌ای برای خرید بازیکن جدید ندارد.

با خارج شدن نام خدیرا از برنامه‌‌های کارلتو شاید مسئولان مادرید از انعطاف بیشتری در مذاکرات خود با مشتریان او نشان دهند، چرا که این بازیکن آلمانی تنها یک سال دیگر با کهکشانی‌ها قرارداد دارد و در پایان آن می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود بدون آنکه حتی یک یورو به رئالی‌ها برسد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس