کد خبر 334887
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

مردی که اقدام به توزیع گسترده تجهیزات نظامی در سطح شهر تهران می کرد ، توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در اجرای دستور بازپرس شعبه 6 دادسرای شهید مقدس مبنی بر دستگیری فردی به هویت فرج که در خصوص خرید و فروش و توزیع تجهیزات نظامی که به صورت گسترده اقدام می کند، در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیتی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
ماموران در بررسی های اولیه و تحقیقات انجام شده ضمن اخذ دستور قضایی و با اجرای عملیات های ویژه پلیسی متهم را در خیابان ولنجک ردیابی کردند.
 
کارآگاهان پس از حضور در محل و پس از ورود به مخفیگاه متهم و دستگیری وی توانستند از محل مخفیگاه متهم 4 رشته دستبند فلزی، سه دستگاه بیسیم و سه عدد باتوم پلاستیکی کشف و ضبط کنند.
 
متهم به همراه اموال مکشوفه به پایگاه پلیس اطلاعات و امنیت منتقل شد که در بازجویی های اولیه محل مخفیگاه دوم خود را اعلام کرد و ماموران با نیابت قضایی به همراه متهم به شهرستان رباط کریم اعزام شدند.
 
ماموران پس از ورود به مخفیگاه دوم متهم توانستند تعدادی شوکر الکترونیکی، یک رشته دستبند فلزی و  تعدادی تجهیزات دیگر نظامی کشف کنند.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس