آتش سوزی بامدادی مخازن قیر در جاده واوان با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و در خواست كمك برای خاموش کردن این آتش سوزی وسیع، در ساعت 6:08 دقیقه صبح امروز بلافاصله ایستگاه های 50، 22، 35 و دو دستگاه کامیونت حامل دستگاه های تنفسی و کف خاموش کننده سازمان آتش نشانی تهران به محل حادثه واقع درجاده قم، ابتدای جاده واوان اعزام شدند.

سید هادی میر افضلی مدیر عملیات منطقه هفت آتش نشانی تهران كه به همراه آتش نشانان از لحظات اولیه در محل حضور داشت، در این خصوص اظهار داشت: آتش سوزی در گاراژی به وسعت تقریبی سه هزار متر مربع با كاربری انبار اتفاق افتاد و در جریان آن تعداد پنج مخزن 40 هزار لیتری و چهار مخزن 25 هزار لیتری حاوی قیرطعمه آتش شد.
وی افزود: به دلیل سوختن هزاران لیترقیر، شعله های آتش تا ده ها متر به آسمان زبانه می کشید به طوری که از فواصل دور دود سیاه ناشی ازآن کاملا دیده می شد.

آتش گرفتن مخازن 50هزار لیتری در کارخانه

میرافضلی در ادامه تصریح کرد: این آتش سوزی در محدوده آتش نشانی واوان و اسلامشهر قرار دارد اما به دلیل وسعت آتش سوزی و نیاز آتش نشانی واوان به كمك آتش نشانی تهران، بلافاصله آتش نشانان سه ایستگاه برای همكاری با آتش نشانی واوان اعزام شدند.
مدیر منطقه 7 عملیات آتش نشانی در مورد چگونگی خاموش کردن این آتش سوزی گفت: نیروهای عملیاتی بلافاصله با محاصره محل حادثه با استفاده از چندین رشته لوله آب و کف آتش نشانی به مبارزه با این آتش سوزی پرداخته و توانستند شعله های آتش را پیش از سرایت آن به دیگر مخازن جلوگیری کنند.

وی با اشاره به این که این حادثه هیچ مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: علت این آتش سوزی توسط آتش نشانی واوان بررسی خواهد شد.
{$sepehr_album_16044}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس