کد خبر 334306
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به عملی نشدن هیچ یک از خواسته‌های نمایندگان گفت: مجلس خواهان پیگیری جدی استیضاح آقای فرجی دانا در جلسه علنی روز سه‌شنبه خواهد بود.

به گزارش مشرق، زهره طبیب‌زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به جلسه هیأت چهارنفره نمایندگان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد استیضاح وی گفت: تقریباً به هیچ‌یک از خواسته‌های نمایندگان به طور عملی رسیدگی نشده است و وزارت علوم سعی دارد با فرافکنی و اتلاف وقت، نمایندگان را به بازی گیرد.

وی با یادآوری عملکرد معکوس وزارت علوم در هفته‌های اخیر از جمله تشکیل جلسات افطار با حضور فعالان و مؤثران فتنه 88 در دانشگاه امیرکبیر گفت: نمایندگان خواهان تعیین‌تکلیف دانشجویان ستاره‌دار بوده‌اند که در این مورد نیز هیچ اقدامی از سوی وزیر صورت نگرفته است بلکه با اطلاعات غیرواقعی سعی در به انحراف کشاندن ذهن نمایندگان کرده‌اند.

طبیب‌زاده ادامه داد: همه انتصابات مسئله‌دار وزارت علوم در سطح مدیریت و معاونت‌های دانشگاه‌ها همچنان پابرجاست و شخص وزیر هیچ مسئولیتی برای خود در حذف آنها قائل نیست.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌‌یک از روزنامه‌ها و مجلات تحریک‌کننده قومیت‌ها و هنجارشکنی‌هایی که تحت حمایت وزارت علوم در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد تعطیل نشده است و هم‌چنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، گفت: همچنین هیچ‌کدام از 5 معاون وزیر که از سوی وزارت اطلاعات سلب صلاحیت شده‌اند برکنار نشده و همچنان مشغول فعالیت هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به این موارد نمایندگان مجلس خواهان پیگیری جدی استیضاح آقای فرجی دانا در جلسه علنی روز سه‌شنبه خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • امیر تبریز اوغلی ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    اخرش میزنن زیرش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس