کد خبر 334169
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲

با سپری شدن تعطیلات دوهفته ای نمایندگان و تشکیل جلسه علنی مجلس باید دید با اتمام مهلت یک ماهه وزیر علوم؛ نمایندگان چه تصمیمی در قبال این وزارتخانه پر حاشیه خواهند گرفت.

امروز؛ تعیین تکلیف استیضاح وزیر علوم
گروه سیاسی مشرق - طرح استیضاح وزیر علوم که از یک ماه پیش با امضای تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد، با اتمام مهلت یک ماهه وزیر دوباره به جریان افتاده است و بنابر گفته نمایندگان قرار است امروز تکلیف استیضاح مشخص شود.

بر همین اساس، نشست استیضاح‌کنندگان وزیر علوم با رضا فرجی‌دانا روز گذشته برگزار شد.

علی‌اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس و یکی از استیضاح‌کنندگان با بیان جزئیات این جلسه ، گفته بود: «در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط وزارت علوم برای رفع دغدغه‌های نمایندگان ارائه شد؛ علیرغم انجام اقدامات اولیه اما اقدام عملی خاصی برای انجام اصلاحات و رفع دغدغه‌ها صورت نگرفته است.»

زارعی همچنین خاطرنشان کرد: نتیجه جلسات کمیته ۴ نفره با وزیر علوم طی گزارشی به استیضاح‌کنندگان ارائه می‌شود و فردا درباره ادامه کار استیضاح تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

صبح امروز نشست علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از سپری کردن دو هفته تعطیلات تابستانی اغاز شد و باید دید با اتمام مهلت یک ماهه وزیر علوم؛ نمایندگان چه تصمیمی در قبال این وزارتخانه پر حاشیه خواهند گرفت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • شفق ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    این تیتر دیگه داره تکراری میشه! دائم مهلت میدهند و میگویند تکلیفش فلان روز معلوم میشود. تا کی باید به حامیان اصحاب فتنه مهلت داد؟
  • سعید ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    اصلا از اول هم نباید به ایشان رای می‌دادند امیدوارم این دفعه استیضاح کنند و عدم رای اعتماد به ایشان بدهند.
  • الیاس ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    به نام خدا نمایندگان باید خیلی زودتر این کار را شروع می کردند ولی الان هم خیلی خوب است من به عنوان یک دانشجو ازشون خیلی متشکرم آقای فرجی به فکر تقویت مسایل اسلامی و دینی در دانشگاه ها نیستند. و من الله توفیق
  • الیاس ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    به نام خدا نمایندگان باید خیلی زودتر این کار را شروع می کردند ولی الان هم خیلی خوب است من به عنوان یک دانشجو ازشون خیلی متشکرم آقای فرجی به فکر تقویت مسایل اسلامی و دینی در دانشگاه ها نیستند. و من الله توفیق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس