وزیر بهداشت، شرط مشارکت بیمارستانهای وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و شرکت نفت را، رعایت تعرفه های دولتی اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دکتر سید حسن هاشمی در خصوص اینکه چرا بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح تحول نظام سلامت مشارکت داده نشده اند، به خبرنگار مهر گفت: این مسئله نه تنها در مورد بیمارستانهای تامین اجتماعی، بلکه بیمارستانهای نیروهای مسلح و شرکت نفت، اگر به تعرفه های دولتی عمل کنند، افتخار می کنیم که در طرح تحول نظام سلامت باشند.

وی در عین حالی به استفاده از بیمارستانهای تامین اجتماعی در طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: در مورد بیمارستانهای تامین اجتماعی، به طور ویژه در شهرهایی که وزارت بهداشت بیمارستان ندارد، از بیمارستانهای تامین اجتماعی در طرح تحول نظام سلامت استفاده می کنیم.

وزیر بهداشت در ادامه به خرید خدمت از بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: بر اساس سرشماری که انجام داده ایم، 10 میلیون نفر در حاشیه شهرها زندگی می کنند که برای تهیه مکان، کارشناسان بهداشتی، درمانی، تغذیه، خانواده و پزشک، می خواهیم از بخش خصوصی خرید خدمت کنیم. بنابراین، اگر پرستاران و پزشکان، هولدینگ هایی را در سراسر کشور ایجاد کنند، می توانند با ما همکاری کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس