کد خبر 333591
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸

تروریستهای داعش شهر قرقوش بزرگترین شهر شمال عراق با غالبیت جمعیت مسیحی را تصرف کردند.

به گزارش مشرق،  شبکه العالم با اعلام این خبر  به جزئیات بیشتری اشاره نکرد .

شبکه تلویزیونی العالم همچنین از به هلاکت رسیدن تروریستی به نام ابوالحسن الفلسطینی که از سرکردگان گروهک تروریستی دولت اسلامی بود و به عنوان والی القلمون شناخته می شود در حمله هوائی ارتش عراق به سنجار خبر داد.

این شبکه افزود : ارتش عراق با هماهنگی با نیروهای پیشمرگ برای آزاد سازی شهر سنجار  از دست داعش حرکت کرده اند

در خبری دیگر شبکه العالم   اعلام کرد : افراد مسلح داعش بدون درگیری از شهرستان مخمور در جنوب موصل خارج شدند.

اسکای نیوز گزارش داد ، درگیری های شدیدی در مناطق شمال عراق از زنجار و زمار در جریان است. نیروهای پیشمرگ  در این عملیات تلاش می کنند مناطقی را که تحت سیطره گروه مسلح داعش است بازپس گیرند.

با وجود ضد و نقیض بودن اخبار درباره مناطقی که تحت سیطره نیروهای پیشمرگ یا داعش است ولی نیروهای پیشمرگ تاکید کردند سد موصل را به دلیل اهمیت راهبردی آن از داعش بازپس گرفتند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    پس اون میلیونها داوطلب عراقی که ندای مرجعیت را لبیک گفتند کجا هستند؟!!!
  • علیرضا ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    یکیش تو
  • ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    بعد از گرفتن عکس یادگاری راهی موطنشان شدند!
  • قاسم ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    عزیز: اول- درگیری در میدان جنگ نیست در شهر و قاطی با مردم بیگناه شهر است. دوم- نیروهای مردمی آموزش برای جنگ در چنین فضایی ندیده اند. سوم- داعشی ها هم که دلار دلار از عربستان پول می گیرند آنچنان در ایده غلط و کفر خود غرق هستند که مثل شهادت طلبان پاک ما هرچند همراه با جنایت تلاش کرده و حتی عملیات انتحاری می کنند. چهارم- چند دستگی در عراق خیلی عمیق است و سران قبایل و نیروهای امنیتی یکدست نیستند گاه خود در طیف مقابل قرار گرفته یا از فضای موجود سوءاستفاده کرده و کمکشان به دولت عراق را منوط به امتیازگیری های غیرمنطقی کرده و می کنند.
  • حمید ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    دوستان حالا فرق ابر جوانان حزب ا... لبنانو با ارتشهای بی لیاقت عراق وسوریه ببینید.ارتشهایی که لیاقت نگهداری پادگانهای نظامی را حتی ندارند.
  • محمد ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    میتوان داعش را مجموعه منابع اطلاعاتی ومهره های رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا دانست که بخاطر انجام کاری گسترده به منطقه فراخوان شده اندومی توان از طریق آنها به بقایای شبکه های این رژیم رسید
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    داعش در عراق خیلی قدرت گرفته و حاجی باید یک لشگر مخفی بفرستد. این پهپادهای تولیدی کجایند که کاربردشان را نشان دهند؟
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    ناشناس 23:19 دقت كن: اين همه داوطلبي كه فرموديد. همه الان آماده هستند ولي اينها 1- بايد آموزش ببينند 2- تجهيز شوند. 3- بايد در مناطق عملياتي مستقر شوند كه هزينه هاي هنگفتي دارد. 4... ضمنا داعشي ها اينقدر مار خوردند كه افعي شدند. همچنين نكته بسيار حائز اهميت كه پيشروي ها و نفوذ را كند كرده اين است كه: براي نيروهاي خودي جان مردم مهم هست وگرنه ميتوانستند همه شهرها را با توپخانه و موشك و هواپيما و ...بمباران كنند و براي هميشه حتي از جسد داعشي ها هم خلاص شوند. ولي آنها خودشان را در بين مردم عادي مخفي ميكنند و با ارعاب آنها را كنار خود به زور نگه ميدارند. كه ذليلترين آدمها همين گروه از مردم هستند متاسفانه. پيروزي از آن ماست يقين داشته باشيد. كفر با همه توان آمده ولي ما هنوز با همه توان وارد نشديم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس