کد خبر 333589
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

یکی از فرماندهان ارشد حماس در گفت‌وگو با روزنامه «تایمز» انگلیس ضمن اعلام اینکه حماس فقط از 10 درصد امکانات خود در جنگ غزه استفاده کرد افزود در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات آتش‌بس آماده ورود به جنگ طولانی ‌مدتیم.

به گزارش مشرق، «ابولیث» یکی از فرماندهان بلندپایه حماس به روزنامه انگلیسی «تایمز» گفت: حماس از انبار بزرگ اسلحه برخوردار است و در صورت شکست مذاکرات، برای شرکت در جنگی بلند مدت آماده‌ است شهرهای جدیدی که پیش از این مورد هدف قرار نداد موشکباران کند.

ابولیث افزود: در خلال عملیات نظامی سال 2004 اسرائیل علیه غزه حماس متقبل ضرر بالایی شد زیرا حمله ناگهانی بود اما پس از آن سعی کردیم طرحهای استراتژیک برای انتقال صحنه درگیری از روی زمین به زیر آن آماده کنیم به نحوی که کسی نتواند رزمندگان یا حتی موشکهایی که به سمت شهرهایی اسرائیلی پرتاب میشود ببیند.

وی ادامه داد: رزمندگان حماس به واحدهای کوچکی تقسیم شده و هر گروه به خوبی فرمانده و وظیفه‌اش را می‌شناسد و هیچ کس به جز تعدادی از فرماندهان، اطلاعاتی از اعضای 30 هزار نفری حماس در نوار غزه ندارد.

این مقام حماس افزود: اسرائیل باید بداند تا زمانیکه غزه از دست آنها در امان نیست آنها نیز آرامش نخواهند داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    0 0
    در چند روز گذشته شبکه المیادین خبری را از آقای عبدالهیان معاون وزیر امور خارجه پخش کرد مبنی بر این که حماس کم تر از 10% توان خویش بهره برده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس