کد خبر 333308
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

اعلام آتش بس سه روزه و تن دادن رژیم صهیونیستی به برخی شروط مقاومت که به مثابه شکست این رژیم قلمداد می شود در حالی است که تصویر جنایات و ویرانی در نوار غزه، عمق وحشی گری و ددمنشانه بودن اشغالگران قدس را نشان می دهد.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی پس از 30 روز حملات وحشیانه به منازل مردم، مساجد، مدارس و حتی بیمارستانها در نوار غزه که بخش اعظم آنها را ویران کرد و طی آن حدو 12 هزار انسان بیگناه شهید و زخمی شدند، تن به آتش بس داد تا بر شکست دیگر خود در برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی جانانه مردم مظلوم غزه مهر تایید بزند.

اسماعیل هنیه از رهبران جنبش حماس خاطر نشان کرد پس از اجرای آتش بس، تصویر ویرانی و خرابی را که جهان مشاهده می کند، بهترین دلیل بر حجم جنایات دشمن و شکست آن است.

اما تصویری از سوی رسانه های غربی منتشر شده که دل هر بیننده و انسان باوجدانی را به درد می آورد، کودکی در آغوش مادر چنان آرام به خواب رفته است که گویی آرام ترین خواب جهان را تجربه می کند، خوابی پس از 30 روز کابوس وار و فجایع بی حد و حصری که صهیونیست ها در غزه آفریدند و صدها کودک بیگناه را به خاک و خون کشیدند، حالا این کودک در آغوش مادر خود در سایه آتش بسی که ایستادگی مردم و شجاعت مقاومت بر صهیونیستها تحیمل کرده است، آرام ترین خواب را تجربه می کند و شاید در خواب هم رویای بازگشت آرامش و امنیت به شهر و دیارش، بازسازی ویرانه هایی که اشغالگران به وجود آوردند، می بیند، هر چند این کودک همانند خیلی دیگر از کودکان غزه، از اعراب مرتجع و مدعی حمایت از اهل سنت قطع امید کرده اند.

این کودک که تصویرش را خبرگزاری رویترز منتشر کرده است، در آغوش مادرش خوابیده است، این کودک از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی و بمباران منزلش جان سالم به در برده است و منتظر عبور از گذرگاه رفح است.

 

آرام ترین خواب پس از کابوس 30 روزه

شهادت 447 کودک و زخمی شدن بیش از دو هزار نفر اوج وحشی گری رژیم اشغالگر قدس را نشان می دهد، گویی کودکان دشمن اصلی صهیونیستها هستند و آنها از کشتن این انسان های معصوم و بیگناه هیچ ابایی ندارند.با وجود جنابات وحشتناک رژیم صهیونیستی، مردم غزه هیچ گاه تسلیم نشدند و با حمایت از مقاومت، این رژیم را مجبور به عقب نشینی از نوار غزه و پذیرش شکست کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس