شبکه خبری الجزیره سخنان رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران در نماز عید سعید فطر را به صورت مستقیم و به نقل از شبکه خبری العالم پخش کرد.

به گزارش مشرق، شبکه خبری الجزیره قطر سخنان حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب را در نماز عید سعید فطر به صورت مستقیم پخش کرد.

این شبکه سخنان امام خامنه‌ای را به نقل از شبکه خبری العالم پخش می‌کرد.

مقام معظم رهبری در سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین تاکید کردند که امروز قضیه‌ی اول جهان اسلام و شاید دنیای انسانیت مسئله‌ی غزه است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: سگ هاری و گرگ درنده‌ای به انسان‌های مظلوم حمله کرده است؛ بشریت باید به این واکنش نشان دهد.

ایشان با اشاره به سخنان حامیان رژیم صهیونیستی در مورد خلع سلاح مقاومت فلسطن فرمودند: برخلاف گفته آنان که حماس و جهاد را باید خلع سلاح کنیم، همه دنیا و به‌خصوص دنیای اسلام موظفند هرچه می‌توانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.

خبرگزاری رویترز نوشت: رهبر معظم ایران در سخنرانی پس از نماز عید فطر اسرائیل را به دلیل حمله به نوار غزه«سگ هار» خواند و از همه مسلمانان خواست تا مردم فلسطین را برای مقابله با این نسل کشی تجهیز کنند.

در این سخنرانی رهبر ایران از تلاش های آمریکا و کشورهای اروپایی برای محدود کردن قابلیت نظامی مبارزان فلسطینی انتقاد کرد.

رهبر معظم انقلاب ایران افزود: این سگ هار، این گرگ وحشی به مردم بی گناه حمله ور شد و بشریت باید واکنشی به آن نشان دهد. این یک نسل کشی است، یک فاجعه تاریخی است.

رویترز به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مردم بی گناه در معرض حملات شبانه روزی هستند و با حداقل امکاناتی که در اختیار دارند از خود دفاع می کنند، و اکنون آمریکایی ها و اروپایی ها می خواهند آنها را از همین امکانات نیز محروم کنند... تا دشمن صهیونیست هر زمان که اراده کرد بتواند فلسطین را در هم بکوبد و فلسطینی ها نیز امکان دفاع نداشته باشند.

رهبر انقلاب ایران ادامه داد: تا همین جای کار هم دشمن متجاوز مانند سگ از کاری که کرده پشیمان شده است و بدنبال آتش بس است.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان خطبه ها تأکید کردند: بر خلاف نظر و تلاش حامیان رژیم کودک کش صهیونیست، همه دنیا از جمله دنیای اسلام موظف است هر چه می تواند به تجهیز ملت فلسطین کمک کند.

پایگاه خبری العهد لبنان در صفحه اصلی خود سخنان رهبری را به طور کامل منتشر و به نقل از ایشان اعلام کرد که ملت فلسطین با پایداری خود توانست دشمن اسرائیلی را مغلوب کند.

شبکه المیادین نیز در حین پخش خطبه های نماز عید فطر به طور مستقیم سخنان رهبری را پوشش داد و نکات مهم فرمایشات ایشان را به صورت اخبار فوری در سایت خود قرار داد. المیادین این موضوع را تیتر کرد که هر کشور و سازمان بین المللی حامی رژیم صهیونیستی شریک جنایات این رژیم محسوب می شود.

زیر نویس فوری سخنان رهبری تا ساعاتی پس از پایان نماز و خطبه های عید فطر بر روی سایت شبکه المیادین ادامه داشت.

المنار لبنان نیز خطبه های رهبری را خبر نخست خود قرار داد و با این تیتر به نقل از ایشان نوشت: "رژیم صهیونیستی مرتکب نسل کشی و یک فاجعه تاریخی است."

خبرگزاری سما فلسطین نیز در اخبار صفحه اصلی خود به انتشار فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پرداخت و بحث نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوارغزه را تیتر کرد. در تیتر دوم نیز نوشت رژیم صهیونیستی گرگ درنده ای است که به افراد بیگناه حمله می کند.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به پوشش اظهارات ایشان با تیتری تحت عنوان "لزوم حمایت از مردم غزه" پرداخت.

الیوم السابع نیز در خبری ضمن پوشش فرمایشات رهبری، بحث نسل کشی توسط رژیم صهیونیستی را تیتر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران قرار داد.

بی.بی.سی نیز به انتشار سخنان رهبری پرداخت و انتقاد از رژیم صهیونیستی را تیتر کرد.

روسیا الیوم نیز درخواست رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای تجهیز تسلیحاتی ملت فلسطین را به عنوان تیتر خود برگزید.

العربیه نیز فرمایشات رهبری را در قسمت اخبار ایران منتشر کرد و نسل کشی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را تیتر خود قرار داد.

روزنامه الحیات چاپ لندن نیز در بخش اخبار عادی خود و با تیتر "رژیم صهیونیستی همچون گرگ درنده ای افراد بیگناه در غزه را می کشد" به انعکاس فرمایشات رهبری پرداخت.

نیویورک تایمز نیز در خبری اعلام کرد که نماز عید سعید فطر در ایران به امامت آیت الله خامنه ای برگزار شد و ایشان در خطبه های نماز به انتقاد از رژیم صهیونیستی پرداختند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • hasher ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    لبیک یا امام خامنه ای
  • علی ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    خدا وکیلی آقای خامنه ای نعمت است
  • سارا ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    دمش گرم اسرایئل مثل سگ پشیمونه
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    لبیک یا خامنه ایییییییییییییییییی لبیک یا خامنه اییییییییییی لبیککککککک
  • نکته سنج ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    دورود بشریت بر این همه غیرت وشجاعت سیدی از نسل حیدر کرار /رهبرا چشمان ما به لبهای مبارک شماست ،اشاره بفرماییدتا جانمان را تقدیمت کنیم .
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    باید صهیونیست ها به دست عدالت سپرده بشن
  • سفير ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    خدايا شکرت به خاطر اين رهبر نترس و شجاع
  • امیر تبریز اوغلی ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    قدر نعمت رونمی دونیم
  • حسام ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    حتما صلاح بر این هست که کمی خویشتن دار باشیم و ما هم به حرف آقا هستیم اما بخدا کاش آقا صریح تر از غزه دفاع می کردند تا کمی بیشتر دلمون خوش می شد مثل اون دفعه که گفتند هر کس با اسرائیل در بیفته ما همه جوره حمایتش می کنیم.البته قبول دارم حتما حکمتی در کار هست و صلاح در این نوع برخورد کنترل شدس اما من خواسته دلم رو گفتم.لبیک یا خامنه ای.کاش در جهاد باز بشه.
  • مهدی توکلی ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • مهدی توکلی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • manamhamintor ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    Jaanam Fadaaye Rahbar
  • دانیال ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    خدایا با همه روسیاهیم شکرت درمیان مردمی منو افریدی که یاور مظلوم تو هر جای عالم با هر قوم قبیله ای و در زمانی افریدی که بعد از ائمه معصومین دوران رهبرانی را درک کردم که به حق در دنیا بی نظیرند اقاجون من جوون خوبی نیستم و کلی بدهی به خدا دارم ولی اینو بدون به وقتش در جاش هر موقع اشاره کنی پای همه ارزشهای امامو انقلاب و شهیدا و ملتم هستم "دعا کنید با بصیرت و راست قامت وارد زمان و مکان عمل بشم که بی بصیرتها و خائنین بدجور فضا را غبار آلود کردند"
  • aras ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    خدا بد نده امیر تبریز اوغلی حرفهای تفرقه افکنانه نمیزنی برادر
  • ناشناس ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    درود بر غیرت سید علی
  • گل پسر ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    اسراییل به نظر من از سگم نجس تره بابا به نظر من سگ حیوان با وفایی هست حداقل به هم نوع خودش رو نمی کشه اسراییل یک حیوان ناشناخته جدیده که از تمام حیوانات دنیا نجس تر و پست تره این بی ناموسها
  • سید عباس ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج مهدی جان دیگه پس کی میای دلمون خون شد بخدا
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس