هم مرتکبان جنایات در غزه و هم پشتیبان آنان باید محاکمه شوند.

به گزارش مشرق، رهبرانقلاب درخطبه‌های نماز عید فطر اظهار کردند: امروز قضیه اول جهان اسلام و شاید دنیای انسانیت مسئله غزه است.

ایشان با بیان این‌که «سگ هاری و گرگ درنده‌ای به انسان‌های مظلوم حمله کرده است» تاکید کردند: بشریت باید به این واکنش نشان دهد.

مقام معظم رهبری خاطرنشان کردند: هم مرتکبان این جنایات و هم پشتیبان آنان باید محاکمه شوند.

رهبرمعظم انقلاب با بیان این‌که «رئیس‌جمهور آمریکا فتوا صادرکرده که مقاومت باید خلع سلاح شود تاهمین مقدار ضربه که دربرابر این همه جنایت زده را هم نزند!» تاکید کردند: برخلاف گفته آنان که حماس و جهاد را باید خلع سلاح کنیم،همه دنیا و بخصوص دنیای اسلام موظفند هرچه می‌توانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.

بیانات رهبر معظم انقلاب درخطبه‌های نماز عید فطر


دانلود

منبع: khamenei.ir

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    لبيک يا خامنه ای
  • فریدون ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد...
  • علی ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    جانم فدای رهبری که عزت ایران اسلامی و ایرانی را با استحکام و بدون کمترین احساس ترس بالا میبرد.
  • علی ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    جانم فدای رهبری که عزت ایران اسلامی و ایرانی را با استحکام و بدون کمترین احساس ترس بالا میبرد.
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    خدایا شکرت
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    بدنم لرزيد وقتي اين جمله حضرت آقا را شنيدم همه دنیا و بخصوص دنیای اسلام "موظفند" هرچه میتوانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    فدایی داری آقا یه ندا بدی رفتیم تل آویوو ترکوندیم
  • محمدامین ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    تهران داره به غزه کمک میکنه لابد که اقا گفتن همه دنیا و بخصوص دنیای اسلام "موظفند" هرچه میتوانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند
  • یا علی ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    وقتی مسئولان ما، جرات نمی کنن هولوکاست رو محکوم کنن و خودشون را از پیش بازنده میکنن انتظار دیگه ای می شه داشت ؟
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    0 0
    آقا جان اگه شما رو نداشتیم تا حالا .... در مقابل استکبار دق کرده بودیم!!!!
  • ایران دوست ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    خدا گواه است ! اگر بار بعدی که اسرائیل دست به تجاوز گری بزند ، مقاومت حزب الله لبنان یا سوریه با نقشه از پیش حساب شده و توان موشکی دستکم 10 ده برابر توان موشکی کنونی شان !! و یک راهبرد تازه (کارزار هماهنگ و همزمان هم ضد هوایی و ضد بالگرد و پهپاد هم ضد ناو و زیر دریایی و هم ضد رادار و هم ضد سنگر و استحکامات زیرزمینی،هم ضد ادوات زرهی و توپخانه زمینی و...) برق آسا و غافلگیرانه معادل 10000 (ده هزار) فروند موشک دقیق و نقطه زن با کلاهک دستکم 500 کیلو تا یک 1 تن (چه بهتر مقاومت در آینده کلاهک نفوذگر و ضدسنگر هم داشته باشند برای امکانات پنهان صهیونیست هازیر 100متری عمق زمین) به همه مراکز حساس و تاسیسات حیاتی سراسر اسرائیل:بندرها وسکوهای دریایی، فرودگاهها ، نیروگاههای برق ، پالایشگاه و پتروشیمی ، مراکز مخابرات و رادار ،انبارهای تسلیحات و سیلوهای موشک ،آشیانه های هواپیما ، اسکله های زیردریایی ،ایستگاههای راه آهن ، راهها وپل ها ،رادیو تلویزیون ،پادگان ها وکارخانه و انبارهای تسلیحات ، مراکز موساد و شین بت ، مقرهای سیاسی ، هر 7 نیروگاه اتمی ، مقرهای فرماندهی و کنترل و...همگی کاملاً منهدم و با خاک یکسان گردد! در کمترین زمان(قبل از درآمدن متجاوز از گیجی ضربات و آغاز روند دلالی و دخالت حامیان متجاوز ! ) شلیک کنند و همه زیرساخت ها را کاملاً پودر نمایند تا با محو همه امکانات و تاسیسات ضروری زندگی به ناچار مهاجرت معکوس میلیونی صهیونیست ها به غرب آغاز و کار رژیم جعلی صهیونی تمام میشود و از داخل فلسطین هم گردان های ورزیده و مجهز و انبوه جهاد اسلامی و حماس در کرانه باختری با نقشه قبلی قیام کنند و با پیشروی سریع و پاکسازی وجب به وجب همه فلسطین بازماندگان از مقامات صهیونیست و نظامیان! صهیونیست و حامیان غربی- عربی اسرائیل همه را اسیر و گروگان بگیرند برای تخلیه اسرار نهانی تاسیس اسرائیل !! در دل جهان اسلام !!! و محاکمه و تقاص جنایات! و سپس پرچم فلسطین را بجای ستاره شش پر شیطان!!! همه جا بر افرازند و جهان اهریمنی صلیبی صهیونی سلفی را در برابرعمل انجام شده و کاری پایان یافته قراردهند!!!به امید محواسرائیل،انگلیس وآمریکا.
  • سبحان ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    به امید پیروزی تهایی جبهه مقاومت...
  • behzad ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    لبیک ...جانم فدایت
  • ایران دوست ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری باید : چراغ خاموش ! جدید ترین سلاحهای موثر دفاعی را به تعداد انبوه و با آموزش کادر کافی دراختیار حزب الله لبنان و جهاد اسلامی قرار دهیم و قدرت تخریب و دقت موشکهای حزب الله را تا حداکثر 2 سال آینده 10 برابر توان کنونی اش نماییم تا انشاءالله تجاوز بعدی اسرائیل به هر بهانه و هر شیوه ای آغاز شود جز به ضربات غافلگیرانه سریع و پودر کننده مقاومت در نابودی همه تاسیسات حیاتی اسرائیل و محو کامل غده سرطانی از روی زمین نیانجامد !!
  • دانیال ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    جان ناقابلی دارم اونم تقدیم شما میکنیم منتظره اذن جهادم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس