کد خبر 331143
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی بیش از 57 میلیون تومان فروش داشت.

گروه فرهنگی مشرق - فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی با وجود اینکه در 11 سینما اکران خود را آغاز کرده است اما با استقبال خوبی روبرو شده است. این فیلم در 5 روز در 11 سینما به فروشی معادل 57 میلیون 800 هزار تومان رسیده است  فروش این فیلم شب گذشته در سینماهای تهران حدود 10 میلیون تومان گزارش شد و فروش این فیلم سینمایی فقط در سینما آزادی 4 میلیون تومان بود.
 
رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی با اشاره به فروش خوب این فیلم در سینما آزادی گفت: در روزهای گذشته  نمایش این فیلم در سینما آزادی به سانس فوق العاده رسیده است  و یک بار  در ساعت 23:45 دقیقه و بار دوم در ساعت 13:45 دقیقه  به صورت فوق العاده فیلم به نمایش در آمد و نمایش فیلم تا ساعت 15:45 دقیقه به طول انجامید
 
فیلم «امروز» در تهران به سر گروهی  سینما استقلال و  در سینماهای آزادی، استقلال، مرکزی، پردیس ملت، سمر قند، پردیس زندگی، ماندانا، شکوفه، سپیده، فرهنگ، اریکه ایرانیان، جوان آغازشده است. که تعداد سینماهایی که به این فیلم اختصاص پیدا کرده کمتر از سینماهای دیگر است .
 
«امروز» عنوان آخرین ساخته رضا میرکریمی است که اولین همکاری وی با پرویز پرستویی هم به شمار می ‌رود. این فیلم براساس طرحی از رضا میر کریمی است و فیلمنامه‌ آن را شادمهر راستین و رضا میر کریمی نوشته‌اند.
 
در این فیلم سینمایی پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کرکوندی، امین میری، شهلا نَدری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.
 
در خلاصه داستان امروز آمده است: یونس راننده تاکسی کهنه‌ کار در پایان یک روز کاری به زن جوانی کمک می‌ کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظار اوست.
 
فیلم سینمایی «امروز» توسط شرکت سینمایی نور تابان  پخش  می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس